Manga yleis keskustelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mistä mangasta te pidätte?Minä pidän ONE PICESTÄ,Dragon ball z,trinity bloodista,azu manga daiohista,rurouni kenshinistä,ranmasta,inu yashasta,narutosta ja fullmetal alchemist.

Tykkään myös katsoa animea ja piirtää mangaa.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minä luen mangaa paljon ja piirtelen kans omalaatuisia kuvia. luen: narutoa, Drangon Ball, tokio mew mew, tokio mew mew ala mode, full moon wo sagashite, time stranger Kyoko,teini agentti Luna,azumanga Daioh, Fushigi yuugi, KamikazeKaitou Jeanne ja Emma. luen kans kill me kiss me, prinsess Ai, vaikka eine varsinaista mangaa olekkaan.

Vierailija

Kiva että täällä on muitakin manga faneja ko mää ja tykkään myös peleistä kuten dragon ball z budokai tencchaitsii peleistä ja one piec grand line adventuretki on hyvii.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Taikisfani kirjoitti: Mitä piditte sen BANZAI! Teemanumeron aku-mangatarinasta? Ihan hyvä mielestäni, mutta "väärinpäisyys" häiritsi.
Tuo "väärinpäisyys" on ihan perus Japania, joka näkyy etenkin liikenteessä; vasemmanpuoleinen liikenne, autoissa pakoputki oikealla ja tankkausaukko vastaavasti vasemmalla, ainakin Sunnyssa pyyhkijän viiksi toimii alaspäin ja Toyota RAV4:n takaovi aukeaa oikealle. Siis kaikki tuo tuottaa hankaluuksia meidän oikeanpuoleisessa liikenteessämme. Tosin olen huomannut että vasemmanpuoleinen liikenne tuntuu olevan käytössä kaikissa saarivaltiossa.

Btw. Ettei ihan off-topiciksi mene, niin en lue mangaa, mutta Pokemonia sun muita tuli joskus pentuna katsottua ja pelaan toki myös japanilaisia pelejä kuten Suuper Maariota. : )

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mitä piditte sen BANZAI! Teemanumeron aku-mangatarinasta? Ihan hyvä mielestäni, mutta "väärinpäisyys" häiritsi.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Luen DB:tä, YGO:ta ja Narutoa enimmäkseen.

Ja kun tämä kerran on yleinen Mangakeskustelu, niin voin kait linkittää nämä Dragonball aiheiset kuvani.

boogaloo.irc-galleria.net/k/images22/02/95/77/23/104825427.jpg?h=07c22cddbb50d1ca0ad8765db151fb75cfae49af&t=1245173401

boogaloo.irc-galleria.net/k/images22/02/95/77/23/104310071.jpg?h=0b59ba1af10ca89ea33698bc5692e755c6d0fa2b&t=1245247823

boogaloo.irc-galleria.net/k/images22/02/95/77/23/104296313.jpg?h=02022488e42bd531f4e63bc427669998a67275cf&t=1245024014

Mitä mieltä?

//Suorat linkit poistettu.

~Hidis

Vierailija

Tykkään piirtää mangaa...Ja telkkarista oon seurannut (ja tykännyt paljon) dragon ball Z:tä ja Sailor Moonia...Pokémonia ja muita on tullut joskus kattottua ja pelaan joskus Mariota pikkuveljeni kanssa :) Paitsi että mä oon aina Luigi..

Vierailija

Eikö olisi kannattanut tehdä Anime/Manga yleiskeskustelu -topic pelkän manga sijaan?

Anyways, minä luen mangaa vähemmän kuin katson animea. Anime kun on minusta paljon parempaa.

Olen lukenut Tokio Mew Mewiä, Ranma ½ ja Princess Aita. Animena olen katsonut Love Hinan, Ouran High School Host Clubin, Dragon Ball Z:n, Fullmetal Alchemistiä, hiukan Pokémonia ja tietty muumeja. Ja lähiaikoina aion katsoa Fruits Basketin, One Piecen ja lukea Pita-Tenin ja Nanan.

Omistan Ranman viimeisen osan, mutta haluaisin omistaa kaikki osat. Ja olen joskus kokeillut piirtää mangaa, mutta en onnistunut. Chibihahmoja on muuten piirtää kuin "normaaleja" mangahahmoja.

Mutta eiköhän tuossa ollut kaikki mitä oli mielen päällä. Ja toivottavasti kukaan ei loukkaantunut kun puhuin myös animesta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat