mikki kannatajat tänne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kaikki jotka tykkäävät tai eivät saavat antaa mielipiteensä(pisteinä 1-10)

Kommentit (10)

Vierailija

kirja kirjoitti:Itse pidän Mikki Hiirestä, mutta en halua pisteyttää. Siispä laadinkin hieman tekstiä:<br />

Itse pidän Mikistä. <br />

<br />

On sanottu, että Mikki on liian täydellinen. No, kaikkeahan on liioiteltu Aku Ankoissa: Akun epäonnea, Hessun outoutta, Hannun onnea, Mikin taitoja, Roopen rikkautta... Se on yksi Akkareiden hyvistä puolista, sillä ketään ei kiinnostaisi lukea tavallista sarjaa, jossa kaikki olisivat tavallisia. <br />

<br />

Mikki on siis muihin verrattuna aivan normaali hahmo, koska jotain hänen ominaisuuttaan on liioteltu. ^^<br />

<br />

Mikki-piirtäjiä on pelästyttävän vähän. Se johtuu juuri siitä, että hänestä ei pidetä, lukijat eivätkä piirtäjät eivät pidä, koska hän on liian täydellinen. Itse lukeudun poikkeuksiin. Mikki-sarjoja on vähän, mutta se on niiden hyvä puoli, sillä niihin ei kyllästy. Itseäni ei huvittaisi kerran viikossa lukea Mikin täydellisyydestä, mutta kymmenen kertaa vuodessa se kyllä onnistuu. Harvinaisuus estää kyllästymisen.<br />

<br />

Jos sanotaan, että Mikki Hiirestä kertovat sarjat toistavat itseään, mieti tätä, kiitos:<br />

Aku Ankka on usein sarjojen alussa hyvä jossain ammatissa, mutta sitten epäonnistuu siinä.

Entäs Milla Magia? Lentelee luudallaan, heittelee posauspommeja, epäonnistuu aina. Jos tämä ei ole itseääntoistavaa, niin mikä sitten?

Karhukopla samaten.

Hannu Hanhi: Onnesta onneen. Neliapilasta neliapilaan.

Esimerkkejä löytyy huimasti. Karu totuus on, että Aku Ankka toistaa itseään. Onneksi. Juuri siksi Aku Ankka on juuri Aku Ankka eikä lehti, joka muuttuu jokaisella kerralla erilaiseksi.<br />

<br />

Mikki-tarinoissa on myös itseääntoistamaton puoli: Joka kerta uusi rosvo, uusia poliisin apulaisia, uusia ryöstökohteita... Ei se sittenkään ole niin itseääntoistava, eihän? <br />

<br />

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta oma mielipiteeni on, että Mikki on yksi värikkäimmistä hahmoista, sillä häneen ei kyllästy ja hänen tarinoistaan löytyy monipuolisuutta.<br />

<br />

~kirja

totta

unohdit vain jotain etkö tiennyt että ennen sarjoissa oli usein mikki.

Vierailija

Itse pidän Mikki Hiirestä, mutta en halua pisteyttää. Siispä laadinkin hieman tekstiä:

Itse pidän Mikistä.

On sanottu, että Mikki on liian täydellinen. No, kaikkeahan on liioiteltu Aku Ankoissa: Akun epäonnea, Hessun outoutta, Hannun onnea, Mikin taitoja, Roopen rikkautta... Se on yksi Akkareiden hyvistä puolista, sillä ketään ei kiinnostaisi lukea tavallista sarjaa, jossa kaikki olisivat tavallisia.

Mikki on siis muihin verrattuna aivan normaali hahmo, koska jotain hänen ominaisuuttaan on liioteltu. ^^

Mikki-piirtäjiä on pelästyttävän vähän. Se johtuu juuri siitä, että hänestä ei pidetä, lukijat eivätkä piirtäjät eivät pidä, koska hän on liian täydellinen. Itse lukeudun poikkeuksiin. Mikki-sarjoja on vähän, mutta se on niiden hyvä puoli, sillä niihin ei kyllästy. Itseäni ei huvittaisi kerran viikossa lukea Mikin täydellisyydestä, mutta kymmenen kertaa vuodessa se kyllä onnistuu. Harvinaisuus estää kyllästymisen.

Jos sanotaan, että Mikki Hiirestä kertovat sarjat toistavat itseään, mieti tätä, kiitos:

- Aku Ankka on usein sarjojen alussa hyvä jossain ammatissa, mutta sitten epäonnistuu siinä.

- Entäs Milla Magia? Lentelee luudallaan, heittelee posauspommeja, epäonnistuu aina. Jos tämä ei ole itseääntoistavaa, niin mikä sitten?

- Karhukopla samaten.

- Hannu Hanhi: Onnesta onneen. Neliapilasta neliapilaan.

Esimerkkejä löytyy huimasti. Karu totuus on, että Aku Ankka toistaa itseään. Onneksi. Juuri siksi Aku Ankka on juuri Aku Ankka eikä lehti, joka muuttuu jokaisella kerralla erilaiseksi.

Mikki-tarinoissa on myös itseääntoistamaton puoli: Joka kerta uusi rosvo, uusia poliisin apulaisia, uusia ryöstökohteita... Ei se sittenkään ole niin itseääntoistava, eihän?

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta oma mielipiteeni on, että Mikki on yksi värikkäimmistä hahmoista, sillä häneen ei kyllästy ja hänen tarinoistaan löytyy monipuolisuutta.

~kirja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat