Kuinka arvokas?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

...on Don Rosan nimmaroima sekä Don Rosan piirtämä hymyilevä Roope joka ajattelee rahaa ja se kirja on Sammon Salaisuus ysi painos.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kommentit (15)

Vierailija

Onhan se arvokkaampi kuin tavallinen. Mut sen arvo laskee, jos siinä on omistuskirjoitus. Silloin sillä on melkeempä vain tunnearvoa.

PS. Mullakin on Sammon salaisuus 9. painoksena Rosan nimmarilla.

Sain Itiksestä.

Vierailija

Joo ei ton arvo ihan niin paljon, kun mitä se olis, jos olis pelkkä nimmari ja kuva, ei omistusta ja olis 1.painos. Itelläni on toi Sammon salaisuus 1.painos, siinä on nimmari (ei omistusta) ja kuva (omistuksella), omistus oli valitettavasti pakko ottaa, kun Rosa halusi omistaa kuvan jollekin :s Mulla on myös RAEJT 1, 1.painos Rosan kahdella nimmarilla, toisessa jonkun toiselle hyypälle omistus, toinen ilman omistusta, RAETJ2, 1.painos, kahdella nimmarilla, Musta ritari, 1.painos kahdella nimmarilla, Temppeliherrat 1.painos 2xnimmarilla :)

Ja toi sun kirjan arvo max 40-50e, koska siinä on omistus ja on vasta 9.painos, mutta kyllähän tuo kuva nostaa arvoa, ja on toki arvokkaampi kuin tavallinen kirja ilman mitään ;)

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Siis onko kyseessä 9.painos? Silloin se on kyllä tällä hetkellä max. 50&euro;., mutta et kai ole myymässä sitä...?:^)<br />

<br />

Niin, itse omistan Sammon Salaisuuden 1.painoksen (&lt;----- HUOM) Rosan kuvalla ja kahdella nimmarilla.:)

Sama täällä! Mutta itse en kyllä sitä ollut hankkimassa...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Siis onko kyseessä 9.painos? Silloin se on kyllä tällä hetkellä max. 50€., mutta et kai ole myymässä sitä...?:^)

Niin, itse omistan Sammon Salaisuuden 1.painoksen (<----- HUOM) Rosan kuvalla ja kahdella nimmarilla.:)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Hei on ks sun nyt ihan pakko trollata näil sivuilla, toivon että saat ainakin 10v. portarin, muistan hyvin kuinka sä sillon menit mun ukolle ja trollasit sillä.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En aio myydä, kiinosti vaan. Sain sen Citymarketista sillon viime torstain ku se oli siellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat