Kuka lukee mangaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, kuka lukee mangaa? Ihan sama onko tyttöjen tai poikien manga. esim: Ranma, kill me kiss me, Tokio mew mew tai vaikka Dragonball.

Minä itse luen mangaa. suosittelen muillekin!

Kommentit (13)

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minä en lue mangaa, ne ovat mielestäni hirveitä. (anteeksi)

Olen täysin samaa mieltä, hirveää luettavaa.

Vierailija

minä minä minä!!!!!! minä luen!!!

tässä sarjoja joita luen: naruto, oh my goddes, emma, one piece, ym.

lisäksi mä piirrän mangaa. pikkasen potuttaa ku yks tyyppi jonka tunnen varaa niitä kaikkii kirjaston manga-oppaita! >:(

mutta, jos et tiennyt niin mangaa voi lukee netistä. osoite on onemanga.com

ole hyvä!

Vierailija

Luen DB:tä, YGO:ta ja Narutoa. Noita siis enimmäkseen. Sitten on vielä jotain random Mangoja tossa hyllyssä mitä ei tule niin paljon luettua.

Vierailija

No oletko sä edes ikinä koittanut? Ne on hyviä, mutta jotkut ovat tylsiä. Lempparini taitaa olla sugar sugar rune.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Minä en lue mangaa, ne ovat mielestäni hirveitä. (anteeksi)

Olen samaa mieltä sori :$

Vierailija

Luen melko aktiivisesti. Harmittaa vain kun ovat aika kalliita hyvät pokkarit ja piirtelenkin silloin tällöin. Ei manga nyt niin väkivaltaista ole, se riippuu täysin siitä mitä lukee. Happy Happy Cloveria suosittelen sellaisille, jotka pitävät söpöydestä ja eivät niinkään haluaisi kirjaan väkivaltakohtauksia. Lempisarjojani on varmaankin Naruto, Gentlement's Alliance Gross ja Sugar Sugar Rune on ihan hyvä, vaikka en ole sarjaa kokonaan lukenut ja sen pienenkin osan englanniksi.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat