Onko kellään trampoliinia/tramppaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ilmoittakaa jos teillä on tramppa ja samalla onko sillä kiva pomppii. Mulla ainakin on ja sillä on kiva pomppii.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mulla on sellanen jätti neljämetrinen. Sillä on kiva pomppia, tehä voltteja, pelata jalkkista tai polttopalloo m.m. Me ollaan mun kaverin kanssa keksitty kauheasti tramppaleikkejä. Kannattaa hankkia verkko, se turvaa putoamisen ja sitten sen kanssa voi paremmin pelata jotain ettei lennä pallot yms. pois. Mulla murtu kyynärpää trampalla kesällä, se tuli kun hyppäsin katolta trampalle, mutta onneksi tramppaa ei ole otettu pois sen jälkeen. Teen vieläkin kaikkia hurjia temppuja mutta en kyllä enää katolta hyppää. Ei kannata murtaa raajojansa, se on ikävää!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

cakku kirjoitti:Mulla on sellanen jätti neljämetrinen. Sillä on kiva pomppia, tehä voltteja, pelata jalkkista tai polttopalloo m.m. Me ollaan mun kaverin kanssa keksitty kauheasti tramppaleikkejä. Kannattaa hankkia verkko, se turvaa putoamisen ja sitten sen kanssa voi paremmin pelata jotain ettei lennä pallot yms. pois. Mulla murtu kyynärpää trampalla kesällä, se tuli kun hyppäsin katolta trampalle, mutta onneksi tramppaa ei ole otettu pois sen jälkeen. Teen vieläkin kaikkia hurjia temppuja mutta en kyllä enää katolta hyppää. Ei kannata murtaa raajojansa, se on ikävää!

Mekin ollaan pelattu taskiksen kanssa samoja pelejä ja keksitty uusia! Turvaverkko on tärkeä. Ilman sitä, olisin jo monta kertaa tippunut taskiksen trampalta. :D

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

taskis kirjoitti:Ilmoittakaa jos teillä on tramppa ja samalla onko sillä kiva pomppii. Mulla ainakin on ja sillä on kiva pomppii.

Minulla ei ole tramppaa, mutta onneksi voin käydä hyppimässä sinun luonasi. Mahtava tramppa sulla! ;)

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

On trampoliini ja hauskaa on ollu. ;D Välillä kyllä tulee siinä paha olo jos on just syöny ;D Ja välil alkaa pää särkee jos pomppii liikaa....

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Jes! Sain juuri trampoliinipuhalluksesta nelosmitalin.

Mulla on jo... hei hetkinen!... Kolmosmitali. onnea sinulle nelosmitallista.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Saatiin just päättäjäispäivänä^^ihan hauskaa on ollut...tosin miulla selkä kipee(siis oli), pikkuveljellä eka polvi ja nyt selkä, isoveljellä oli niska kipee. Että sellasta:)hyvin alko;) mut ihan hauskaa on kuitenki ollu. Ite en oo volttii uskaltanu kokeilla(isoveli on):)

Vierailija

Janina. kirjoitti:On trampoliini ja hauskaa on ollu. ;D Välillä kyllä tulee siinä paha olo jos on just syöny ;D Ja välil alkaa pää särkee jos pomppii liikaa....

Mul ei oo omaa mut oon kavereilla pomppinut aikas paljon.se on just ärsyttävää, kun alkaa särkeee päätä:)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minulla ei ole semmoista jättitrampoliinia, mutta minulla on semmoinen pieni trampoliini. On sillä aika kiva pomppia, mutta olisin halunnut jättitrampoliinin.

Vierailija

Aijaa. Mulle ostettiin vasta tänä kesänä mut kohta laitetaan se pois. Mulla on luultavasti jättitramppa mut en oo aivan varma.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ei ole. Sillä on kyllä kiva pomppii vaikka kerran kaverilla ku oltiin niin mursin nenäni.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat