Kouluarvosanasi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikä oli viime todistuksesi keskiarvo, ja mikä on ollut sinun kaikkien aikojen paras todistus keskiarvoltaan?

Viime todistukseni keskiarvo oli 9.3, ja se tuli 6. luokalta.

Paras on taas ollut 9.4, jonka sain 5. luokalla.

Kertokaa pois, jos kehtaatte.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

siis, mite tyypit saa pelkkii kymppei, oikeest mä sain vaa 8,7 melkee kukaa ei saanu vanhas koulus kymppei, mäkää en oo ikin saanu kymppii, (tais johtuu opest)(tai sit ei). no huomen tulee jaksotodistus, joho tulee 2 numeroo textiili ja äikkä keskiarvo on 8 tai 8,5.

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:Kyllä minäkin saisin hyviä todistuksia jos vain jaksaisin keskittyä kouluun...ja muutenkaan ei jaksa koulu kiinnostaa.<br />

Jos tulee vielä yksi myöhästyminen koulusta joudun jälki-istuntoon.

joo railakkaasti alkanu mullakin koulu het ekana päivänä opettajilta varotuksia ja 1h pätkää mikä siinä on ku ei jaksa yläasteella keskittyä

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:

A.N.K.K.A kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Hiukkasen yli 9,7 oli...

&lt;br /&gt;<br />

OK. Taidat olla sun kavereiden ja muiden mielestä &#034;hikke&#034;, sillä mua sanotaan välillä hikeksi.

Minuakin sanotaan hikeksi ja neroksi. Mistähän johtuu.... Koitan laskea tämän vuoden keskiarvon. Huom! Perustuu numeroihin joita uskon saavani todistukseen. Höh! Vain 9,7692308.

Unohdin tuosta veikkauksestani käytöksen. Eli nyt se on 9,7857143.

Vierailija

Pitääpäs laskea......... Hetki pieni 8,8! Ei mikään kauhean hyvä... Taisi tulla laskuvirhe koska mun koulussa ei lasketa keskiarvoa koskaan.

Vierailija

OK. Taidat olla sun kavereiden ja muiden mielestä "hikke", sillä mua sanotaan välillä hikeksi.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

A.N.K.K.A kirjoitti:

<br />

OK. Taidat olla sun kavereiden ja muiden mielestä "hikke", sillä mua sanotaan välillä hikeksi.

Minuakin sanotaan hikeksi ja neroksi. Mistähän johtuu.... Koitan laskea tämän vuoden keskiarvon. Huom! Perustuu numeroihin joita uskon saavani todistukseen. Höh! Vain 9,7692308.

Vierailija

Aika "älykästä" porukkaa tääl on käynyt tähän mennessä kun kattoo keskiarvojanne, sillä mun muilla luokkalaisilla menee melko varmasti keskiarvo johonkin 7.5.

Vierailija

Mä veikkaan että saan todistukseen jonkin 9.3, sillä mä oon saanut kaikista aineista vähintään ysiä ja parista kymppii. Veikkaan että jos stipendejä jaetaan luokittain, mä saan varmaan ainakin yhen, sillä mulla ei oo oikeastaan kuin yksi "uhkaaja" joka tosin on mun kaveri.

Vierailija

En tiedä, mutta päätelkää itse: viime vuonna saimme arvosanat ja eo=erinomainen ja vastaa 10, ki=kiitettävä vastaa 9 ja h=hyvä, vastaa 8. Todistuksessamme oli monta eri kohtaa( esim. äikässä oli kaikki vuorovaikutustaidot, työskentelemiset sun muut) ja sain yhteenlaskettuna 13 eo:ta, 10 ki:ta ja 2 h:ta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat