Valittamiset

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli ajattelin pistää pystyyn tällaisen keskustelun, jossa voi valittaa rauhassa jostain oikeasti häiritsevästä asiasta näillä

Aku Ankan sivuilla. Pyrin tällä keskustelulla siihen, ettei sotkettaisi jotain muita keskusteluita valittamalla jostain aivan muusta. Esimerkkinä "top-10 Aku Ankan sivuilla kävijät" -keskustelu, jossa ollaan nykyisin poikettu aika reippaasti asiasta. Eli jos on valittamista, niin tämä keskustelu on sitä varten, asiallisuuden rajoissa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (148)

Vierailija

Minua ärsyttää suunnattomasti tämän sivuston keskustelun taso.

Suurin osa (n.70-80 prosenttia) kaikista kirjoittaa esim. viestin; "Joo, kyllä se on vain kaikista paras!", eikä perustele valintaansa selvästi. Ja ne, jotka taas perustelevat, perustelevat näin; "Tää on paras, koska se on niin hyvä!". Itseäni ärsyttää tällainen suuresti, sillä täällä keskusteluissa on monta minua vanhenpaa, jotka kirjoittavat epäselvästi viestinsä.

Vaikka myönnän, että sivuston laatu on parantunut siitä, minkälainen se oli silloin, kun rekisteröidyin, mutta silti jokin tässä keskustelupuolella mättää! Tietysti n. 20-50 kaikista käyttäjistä kirjoittaa hyvin, mutta se on suunnattoman vähän siihen verrattuna, kuinka paljon käyttäjiä täällä Ankan sivuilla on rekisteröityneenä. Lisäksi minua ärsyttää se, että monet kirjoittavat vain siksi, että pääsisivät tuonne Top10 listalle. Eli tärkeintä on keskustelun laatu, eikä Top10 listalle pääseminen.

Lisäksi ärsyttävää on se, kun samoja aiheita on monia kymmeniä tällä keskustelusivustolla.

Mutta nyt olen vihdoin kaiken valittamiseni sanonut, eli kiitos, jos ymmärsitte. :)

Vierailija

Capzi kirjoitti:mua ärsyttää sellaset topicit että "Hannu vai Milla?" niitä alkaa olla liikaa ja koko ajan tulee uusia.esim. on olemassa jo miljardi "Roope vai Kroisos topicia.

Muakin ärsyttää sellaset, sillä mä näin yhellä sivulla kolme just tollasta keskusteluu, jotka oli tehty vielä kaikki parin tunnin sisällä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minua ärsyttää, kun jotkut nostavat noita Kultaryntäys-keskusteluja tuonne pinnalle. Ne eivät kiinosta ketään, ja ovat tukkeena. Lisäksi minuakin ärsyttää nuo "vs"-keskustelut.:^)

Vierailija

Ja Akupedia on kyllä aika sekava, sillä jotkut eräät tyypit ovat kirjoittaneet sinne samoista aiheista mutta eri otsikoilla, joten tietyn asian löytäminen on aika uuvuttavaa.

Vierailija

Hitaus on nykyään se pääpaha minulle, mutta onhan myös pelien outous esim. siinä tunnetko piirtäjän (vai mikä se nyt oli) pelissä, sillä vaikka kuinka yritän niin en vain saa sitä mitalia ykkös-mitaliksi vaikka on 10 sekuntia mennyt siinä.

Vierailija

Capzi kirjoitti:mua ärsyttää sellaset topicit että "Hannu vai Milla?" niitä alkaa olla liikaa ja koko ajan tulee uusia.esim. on olemassa jo miljardi "Roope vai Kroisos topicia.

Jep! Se on tosi ärsyttävää!Kerran vastasin sellaseenkin topicciin,että kumpi on parempi:Mortti vai Vertti.ei tommosissa topiceissa oo päätä eikä häntää minusta.

Vierailija

Hakutoiminto ja Akupedia ovat tämän sivuston suurimmat vitsit. Hakutoiminto ei toimi kuten (oletettavasti) olisi tarkoitus ja Akupedia on pullollaan huonosti kirjoitettua ja/tai kopioitua tekstiä. Lisäksi suurin osa kopioijista ei ole merkinnyt lähteitä.

Vierailija

Akupedian hakukoneessa on tosiaan tosi paljon vikaa.

Oletteko kokeillut etsiä sieltä "Sirkku Näpsä"? Aivan mahdotonta. Haku antaa vain jotain taskareita vastaukseksi.

Ja tosi moni puhuu aivan häpeilemättä, kertoo missä asuu ym. Lopettakaa sellainen, ihmiset!

Ja sitten se, että jotkut voisivat opetella olemaan kohteliaita.

Vierailija

Ärsyttää kun jotkut nostaa kultaryntäys aiheita ylöspäin ja jotkut taas tekee läjäpäin turhia keskusteluja kuten Kroisos vai Kulta Into? Ei voisi turhempia olla!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minulla on paljon positiivista palautetta, sillä nyt kun tämä Pulinat-osio on tullut, niin akkarisivujen laatu on selvästikin parantunut, sillä en ole täällä trolleja nähnytkään. Kinastelua ei paljoa näy.

Vierailija

Muaki ärsyttää ihan HULLUSTI ne joku, vai joku. :( :@(6)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat