Mikä on lempikeskustelunne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vähän kirjoitus virheitä ei kai haittaa?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Minun lempikeskustelu oli Top-10 tyypit ehdottomasti. Mutta on ollut monta muutakin keskustelua, jotka ovat olleet mainioita.

No joo on noikin mainioita keskusteluja ja sit kans top10 tekijät on ollu mainioita ja top10 sarjat. Siinä ehkä kaikki parhaat.

Vierailija

Eli siis mikä on lempikeskustelunne? Oma lempikeskusteluni on Ankkarockin Hauska leikki ei ehkä hauska mutta leikki kuitenkin (niin Ankkarockin tapaista he he)

Vierailija

Lempikeskustelu, njaa njaa... :^) No, se on kaikki versiot Millaiseksi kuvittelet-topiceista... Siis ne 3kpl, ensimmäinen kirkkaimpana...

Vierailija

Minun lempikeskustelu oli Top-10 tyypit ehdottomasti. Mutta on ollut monta muutakin keskustelua, jotka ovat olleet mainioita.

Vierailija

Tämä indeed ;D no eieiei, parhaita on pulinaaiheet, esim. ykspyöräskeskustelu (sun tekemä, sami!!!!), eri harrastuskeskustelut ja sellaset vaan jotka kiinnostavat minua. En tajua noita top-tyypit-keskusteluja tai vielä vähemmän miksi ne ovat joidenkin lemppareita.. mutta.. makuasioista ei voi kiistellä valitettavasti.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Hanhihannu kirjoitti:Minun lempikeskustelu oli Top-10 tyypit ehdottomasti. Mutta on ollut monta muutakin keskustelua, jotka ovat olleet mainioita.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Off-topic sanoisin.:) Sinne, kun kirjoittamisessa ei tarvitse hirveästi miettiä: Liittyykö aiheeseen? Tarvitseeko tätä kysyä?

Vierailija

Hmmm... No vastaan että kaikki missä oppii tuntemaan toisia. Esim. "Arvostele edellinen käyttäjä". Siitä saa esivaikutelman eri käyttäjistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat