Keskustelu vaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

keskustelkaa täällä mitä tahansa (kiroilua ei sallita).puhumaan siis vain!

Kommentit (14)

Vierailija

zafiiri kirjoitti:keskustelkaa täällä mitä tahansa (kiroilua ei sallita).puhumaan siis vain!

Keltä sä sait tän hyvän idean! Olin just aikeissa luoda tälläsen, kunnes törmäsin tänne. Hyvä idea

Vierailija

ateria kirjoitti:

Lohis kirjoitti:Miten saa Sly 3:sessa Megahypyn?

<p />

Onko se joku peli, vai

Joo, pelihän se. Ajattelin että jos joku tietäis...

Vierailija

En kyllä yhtään tiedä miten Slyissa saa megahypyn. Olen kyllä pelannut kerran kyseistä peliä kaverilla ja se oli mukavan tuntuinen peli ja ostaisin sen, jos meillä olisi pleikkari. Ja eikö olekkin tulossa Sly 4?

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ai sitä mietit? No, minäkin tiedän vain yhden keinon, mutta tässä se tulee: Sinun pitäisi hankkia jostakin sellainen levy (tai levypaketti) nimeltä Gameshark, joka on yhteensopiva ps2;sen kanssa. Laita se levy sisään ja hae valikosta: Sly 3 honor among thieves. Sitten hae gamesharkin sivuilta netistä joku koodi, mikä vastaa kohtaa: all gadgets. Laita pleikalla se koodi kohtaan all gadgets, ja sitten paina x tai jotakin sellaista. (Netistä löydät tarkempia ohjeita koskien tätä gamesharkkia. Myös VarasVerkko nettikeskustelupalstalta löydät ohjeita.) Sitten, ota gameshark pois. Sitten, laita sly 3 sisään. Nyt sinulla on megahyppy ja voit ostaa sen varasverkosta! valitettavasti en tiedä muita keinoja sen saamiseksi. Harmi, sillä en itse omista gamesharkkia.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Haluatteko tietää miten sly 2: sessa saa megarin.

Ps: Lukekaa ohjeet siihen sly3megahyppy ongelmaan. Muita ratkaisuja en tiedä. minulta voi kysyä myös kaikenlaisia pelikoodeja koskien sly 2-3. Sly 1 ei ole koodeja, mutta vitte kysyä myös ohjeita, ja/tai vinkkejä slyihin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:En kyllä yhtään tiedä miten Slyissa saa megahypyn. Olen kyllä pelannut kerran kyseistä peliä kaverilla ja se oli mukavan tuntuinen peli ja ostaisin sen, jos meillä olisi pleikkari. Ja eikö olekkin tulossa Sly 4?

4: losen tulosta ei varmaan kukaan ole varma. (Paitsi pelin tekijä...)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Niin kai... Kunpa se 4 tulisi, mutta toivo alkaa jo hiipua.

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

joo, eikai mitään erikoista. voiskohan tonne pelit ja puuhat osioon tehdä testejä? meillä on huomenna koulussa kinkerit. tosi tylsää

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat