Messenger

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne keskustelua mesestä!

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Riittaaa. kirjoitti:

Sonttu =) kirjoitti:Mä en ite käy meses mut haluasin TODELLA käydä mutta äiti ei anna mulle lupaa.Tietääkö joku teistä mikä vois olla syy?:^)

emmä kyl tiiä mikä sen syy vois olla .

Ehkä ettet vaikka puhuis koko päivää siellä....(?) En tiiä......

Vierailija

On minulla mese. Olen siellä aika usein. Se on hyvä keksintö, koska jos on jotain asiaa ja kaveri on mesessä, voi kertoa sille, eikä se maksa mitään.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Mikä on Mese?

Etkö tiedä mikä on mese? se tarkoittaa messengeriä. siellä voi puhua tuttunsa kanssa.

Piia
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sonttu =) kirjoitti:Mä en ite käy meses mut haluasin TODELLA käydä mutta äiti ei anna mulle lupaa.Tietääkö joku teistä mikä vois olla syy?:^)

On mulla mese.. Syy tuohon voisi olla vaikka se että joku ihan tuntematon tyyppi voi saada jostain sun mese osotteen ja alkaa häiriköidä sua.

Vierailija

Mä en ite käy meses mut haluasin TODELLA käydä mutta äiti ei anna mulle lupaa.Tietääkö joku teistä mikä vois olla syy?:^)

Vierailija

Käyn mesessä, ja aivan liikaa. Minulla on 14 osoitetta, ja kaikki ovat kavereitani tai luokkalaisiani.

Messenger on hyödyllinen kapistus, mutta niinkuin nakki2 jo tuossa aiemmin totesi, järkevämpää on pyöräillä kaverille ja jutella. Teen itsekin niin usein, mutta joskus kun ei voi vain olla kavereiden kanssa, se osoittautuu todella hyödylliseksi.

Vierailija

Messenger ei ole paikka, vaan suosittu chat-ohjelma. Minulla ei sitä tässä Macin koneessa oli, mutta vanhalla Windowssillani oli. Tässä Aplellahan on joku ihan ihme ankka-mese... ;)

Vierailija

emmä kyl tiiä mikä sen syy vois olla .

Vierailija

Hehee, mullakin on mese! Kävin siellä joka päivä, mutta nyt vain on sellanen tilanne, etten pääse sinne. Sitten taas aktiivisesti käymään kun tämä ''tilanne'' on ohi.

Vierailija

Joe_Mac_Duck kirjoitti:Messenger on ohjelma jossa voi jutella kavereittensa kanssa!<br />

Et tarvitse muuta kuin sähköpostin ja messengerin!<br />

Messengerin voit ladata msn sivuilta.

ilmaiseksi . mulla on ollut mese

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat