Musiikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne voitte laittaa eri mielipiteitä musiikista ja musiikin tyylilajeista,mistä bändeistä pitää ja mitä soittaa.

Itse kuuntelen Iron Maidenia ,shymppon x,racer x,megadeath,mötley crue,judas priest,rainbow,gamma raysta,led zeppeliinistä, deeb purplesta jne.

Itse soitan rumpuja,bassoa,pasunaa ja laulan.

Pidän hevistä ja japani musiikista pop menettelee mutta vihaan hip hoppia koska sitä ei pitäisi laskea musiikiksi koska siinähän puhutaan mikkiin eikä lauleta.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Rock on parasta Motley Crue, ja Kiss on parhaita

Top 3:

1. Motley Crue Saints of los angeles

2. Kiss Detroit rock city

3. Motley Crue Shout at the devil

Vierailija

Tykkään siitä popista... Räppi on yleensä aika kamalaa. Mua koulussa pidetään outona, kun kuuntelen Antti Tuiskua, mutta siitä en ole tässä muutaman vuoden aikana paljoakaan välittänyt. Eipä kannatakkaan! :D

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Liekö tämä kolmas "Musiikki" -otsikolla varustettu keskustelu. Saattaapi olla...

Minä muistan ainakin tehneeni Musiikki otsikkoisen keskustelun.Ja asiaan.Minulle käy kaikki musiikki.Harrastan laulua.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Varmaan... No, kuitenkin pidän funkista. Yhhyhhyhhyyyy...Gähähäh.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

En kommentoi kenenkään topiceja koska itselläni on varmaan kymmenen turhaa topicia. Mutta mennään takaisin aiheeseen. Tykkän tosi paljon negativesta, Katty perrysta ja hieman Britney Spearsista. Tässä lista:

Negative: Kaikki biisit

Katty Perry: hot n cold

Britney Spears: womanizer ja circus

Vierailija

kuuntelen aika lailla metallin eri tyylilajeja(koska,juuri sitä sonata arctica on!)lempibändini on sonata arctica,mutta tykkään kuunnella myös Gary Moorea,Sturm und Drangia,Northern Kingsiä...Harrastan kitaransoittoaja pidän tosi paljon laulamisesta!

Vierailija

viisi Sonata Arctican biisiä,jotka pitäisi mielestäni kuulla edes kerran elämässä:

1.Victoria´s secret(eka sonatan biisi,mihin tykästyin,taitaapa olla melodista metallia...)

2.Gravenimage(samalta levyltä kuin edellä mainittu.Kaverini ainakin muistaa hyvin laulun,koska "tä on mun häälauluni ...",niin mä sanon. biisin alku on hidastempoinen,mutta puolivälissä on tosi nopee(siis yks säkeistö!)

3.Fullmoon(tästä biisistä vaan tulee tosi hyvä fiilis.)"run away,run away,run away...fullmoon!"

4.Shamandalie(iihana joku balladin tapanen,joka kertoo:"frienship got broken..."

5.Tallulah(tallulah on ihan nätti biisi,joka voi liikuttaa kuuntelijan kyyneliin ajatellessaan ihastustaan laulun aikana.Minulle ei tosin koskaan ole käynyt niin,mutta yhdelle kaverilleni kyllä on!)

Niin,jollette tienny niin,Sonata Arctica on Kemiläinen yhtye,joka muuten on huippusuosittu yhtye Japanissa!

Voin kyl selostaa enemmänki,jos halutte.Tai no,mikä tahansa aihe kelpaa,voi vaikka ottaa yhteyttä sähköpostilla ...miten vaan!

Vierailija

Suosikki musiikkiani on hard rock ja muu metalli musiikki. Parhaita bändejä on Guns N' Roses, Van Halen, Iron Maiden ja AC/DC. Hyviä kappaleita on AC/DC-Thunderstruck, Van Halen-Panama, Guns N' Roses-Nightrain ja Iron Maiden-Can I Play With Madness.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Okei! Kolmas, koska muistaakseni Wonderlust:kin teki tämmösen, mutta olkoon, sama juttu kuin "Tehdään tarina"-keskusteluilla(Jonka minä silloin aikoinaan keksin, ja siihen tuli vaikka mitä versioita)ja "Roope-visa""Aku-visa""Roopevisa"-keskusteluilla! Kaikkin tuli näitä jatko-osia Nykyäänkin on niitä Aku vs Mikki Aku vai Hannu Mikki vs Hessu Milla vai Aku... No, asiaan: Ei kelpaa mikätahansa musiikki, vaan kuuntelen mm. Mambaa, Neljänsuoraa, Lauri Tähkää & elonkerjuuta, Jari sillanpäätä, yms. Radiokanava Iskelmää kuuntelen nytkin... Rockista tai Hevistä en pidä! Enkä metallista. Pidän Iskelmästä! Se nyt on vaan se. kun on suomalainen, niin en pidä ulkomaisesta musiikista. Muuta kun joistakin. Lempilauluni on Mamba -mä oon lakannu huolehtimasta. Tässä muuten muutama:

Mamba -Mä oon lakannu huolehtimasta

Mamba -Vielä on kesää jäljellä

Neljänsuora -Tuulikki, pidä huivistasi kii

Neljänsuora -Teetä ja paahtoleipää

Jari Sillanpää -Luotu kulkemaan

Kirka(Kaikki)

Niin, ja siis kelpaa kaikki musiikki(Sf-musiikki)

Inhoan Rockia! Pidän iskelmästä!:);):((Ei oikein tiedä, mitä sanois hymiöillä)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tämmöisiä keskusteluja on ollut jo 3! Minä tykkään kuunnella Hevimetalia, mutta lempilauluni ovat tässä:

Taiska: Mombasa

Jenni Vartiainen: Ihmisten edessä

Lordin kaikki laulut. Tykkään soittaa itse musiikkia-varsinkin rumpuja.

Vierailija

Minä pidän Rocki:sta ja Iskelmästä.

Hyviä bändejä on: The Hellacopters, Eppu Normaali, Hurriganes, Klamydia, Popeda ja monet muut. :D Suomi Rock:ki on ihan hyvää. Harjoittelen rumpujen soittoa ja on rummut, soitan kappaleita rummuilla. Ja ABBA in myös hyvä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat