Selviytyjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tiedätkö kyseisen TV- sarjan? Minä pidän siitä. Selviytyjäthän ovat seuraavaksi Kiinassa!:D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Seuraan sarjaa ja se on todella hyvä. Yau-Manin olisi pitänyt voittaa viime tuotantokaudella kyllä se miljoona.

Minunkin mielestä Yau- Manin olisi pitänyt voittaa. Mitäköhän Kiinassa sitten tapahtuu...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lohis kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Seuraan sarjaa ja se on todella hyvä. Yau-Manin olisi pitänyt voittaa viime tuotantokaudella kyllä se miljoona.

Minunkin mielestä Yau- Manin olisi pitänyt voittaa. Mitäköhän Kiinassa sitten tapahtuu...

Niin oliskin pitänyt tavallaan...Koskahan jatkuu taas se sarja.

Vierailija

TOTTA!!!!!!!!!!!!! Yaun olis pitäny voittaa se milli!! Dreamz oli ihan tyhmä ku ei pitäny lupaustaan siitä koskemattomuudesta. Mutta onneks Earl voitti eikä Dreamz-sika.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Voiton vei sitten Parvati. Kun äänet oli annettu, niin olin lähes varma, että Amanda voittaa, mutta Parvatihan sen lopulta vei. Seuraava kausi alkaakin jo 4. tammikuuta, joten lisää "herkkua" tulossa pian. Seuraava kausi käydään Gabonissa, Keski-Afrikassa. Afrikassa ei olekaan aiemmin kisattu.

Vierailija

Amanda oli kyllä parempi:[ Eiks Afrikassa oo ollu kerran Selviytyjät? Tai luin kerran wikipediasta ja niin siellä mun mielestä sanottiin. En oo kyllä varma.. :1

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat