Syvin toivomuksesi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mainitkaa kaksi syvintä unelmaanne - yhden on oltava viisas unelma, ja toisen on oltava tyhmä. Minun tyhmä toivomukseni: Älyttömästi rahaa. Viisas toivomus: Lauluääni jolla voi laulaa POP-musiikkia!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

ouppi kirjoitti:Viisas: Haluaisin olla musikaalilaulaja. Tyhmä: Haluaisin Tylypahkaan.

Mäkin oon ollu joskus niin hulluna Potteriin, että tuntu, että olis pakko päästä Tylypahkaan! :) Tiedän tunteen! ;):D

Vierailija

viisas: No mä toivoisin, että sais yläkerran rakennettuu...

tyhmä: Onko Antti Tuiskun nimmari kauheen tyhmä...?

(T: tyhmä blondi-96) xD

Vierailija

Tyhmä toive: Että mönkijämme olisi elävä, ei niinkuin Michael Nightin, ei etsivä Gadgetin, vaan Riemukupla Herbien!:):):):) Viisas toive: Et saatas yläkrta, ja sitä rataa rakennettas mökki ja uus tie. (siitä vanhasta tiestämme sais lisää mönkijällä-ajo ympäristöäkin:):):):)) siinä toiveeni.

Vierailija

Jonkun erittäin hyvän naisystävän tahtoisin, jolle voisi kertoa kaiken... Saisi se olla ihan sieväkin... :^D Tyhmänä taas se, että... En keksikkään... :^/

Vierailija

Viisas: haluaisin että ei olisi mitään ympäristö ongelmia ja että yks poika tykkäis musta ja tyhmä: että pääsisin Tylypahkaan oppilaaksi ja että osaisin taikoa (noi on tyhmiä, mutta sitä haluaisin) :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat