Kuinka paljon teillä on Akkareita, taskareita, ropsuja, kovakantisia...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...ja muita ankka julkaisuja? Ei tarvitse laittaa tarkkaa määrää jos se on lähes mahdotonta, mutta jos viittitte sanoo suunnilleen.

Itse joudun sanoo suunilleen, sillä mulla on päälle 40 vuotta lehtii, kaikki taskarit, n. 100 kovakantista, lähes kaikki teemataskarit ja paljon muita julkaisuja.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Mahdotonta sanoa. Olen 34 vuotias ja lähes 27 vuotta tullut Aku Ankkoja. Isoveljelleni on sitäennen tullut. Taskukirjoja 1-250kpl ja kummitätini on kyseisen lehtitalon työntekijä. Joka jouluna saan vuodenlehdet ilmaiseksi. Kysyn teiltä: kuinka monta ruotsinkielisiä & muunmaan kielisiä taskareita teillä on?

Vierailija

Mulla on nurkat notkullaan, koska meillä on Akkarijulkaisuja kerätty jo yli parikytvuotta. JA koottu sitäkin vanhempaa, mm.kirjamessuilta tuli tehtyä painavia löytöjä.

otulpajikkim eli mikkijapluto, mulla on muutamia ruåttinkielisiä taskareita, mutta muun maan ei oo.

Vierailija

otulpajikkim kirjoitti:Mahdotonta sanoa. Olen 34 vuotias ja lähes 27 vuotta tullut Aku Ankkoja. Isoveljelleni on sitäennen tullut. Taskukirjoja 1-250kpl ja kummitätini on kyseisen lehtitalon työntekijä. Joka jouluna saan vuodenlehdet ilmaiseksi. Kysyn teiltä: kuinka monta ruotsinkielisiä & muunmaan kielisiä taskareita teillä on?

otulpajikkim en usko että olet 34 vuotias

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nämä nyt ainakin löysin.

Akkareita 890+9 teemanumeroa,Kaikki jouluparaatit, 1 joulumanteli,Aku Ankka exstraa 55, taskareita 36+5 teemanumeroita, Roope-setiä 109, Roope-sedän aarearkku,Roope-setä kultaiset vuodet, 1 ja 2 osat Roope Ankka elämä ja teot, 2 Don Rosa kirjaa,1 Ankalliskirjasto, Taikaviitta Kova laki, 1 Aku Ankan aikakone,2 Aku Ankan sata sivuisia, 2 Aku Ankan parhaita,1 Aku-palat, Koulu-Aku, Pelle Pelottoman takukirja, 3 Sudenpentujen taskukirjaa. Tämä siis tämän hetkinen tilanne.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Taskarit:67, teemataskarit:10, minitaskarit:6, kovakantiset:11, roope-sedät:32, satasivuiset:8, sekalaiset:11 lehdet:kaikki tähän asti vuodesta 2007, aku ankka extroja en muista.

Vierailija

otulpajikkim kirjoitti:Mahdotonta sanoa. Olen 34 vuotias ja lähes 27 vuotta tullut Aku Ankkoja. Isoveljelleni on sitäennen tullut. Taskukirjoja 1-250kpl ja kummitätini on kyseisen lehtitalon työntekijä. Joka jouluna saan vuodenlehdet ilmaiseksi. Kysyn teiltä: kuinka monta ruotsinkielisiä & muunmaan kielisiä taskareita teillä on?

itseltäni löytyy parin vuoden ruotsinkieliset aku ankka lehdet ja suomenkielisiä kaapissaon noin 20 vuoden edestä. taskareita on noin 200 kpl

Vierailija

akkareita löytyy.hyllyn yksi iso lokero täynnä lehtiä.taskareita:no onhan niitäkin jonkun verran.krhm...haluan mainita minitaskaritkin:kaikki jotka on ilmestynyt!ropsuja:vanhoja todella paljon ei uusia koska en keräile.ja vielä kova kantisia:ei yhtään mutta olen nähnyt taskari muodossa yhden nokkamies.ehkä tämä on pitin viesti mitä olen ikinä kirjoittanut.

Vierailija

Roope-Setiä:26.

Aku Ankka-kansioita:90.

Iineksiä:2,1.

Aku Ankkoja:99.

Kovakantisia:29.

Micky Maus-magazinejä:20.

Taskukirjoja:8299

Teemanumeroita:2000.

Aku Ankka Extroja:32.

Jumboja:100

Taisi tulla tarpeeksi koska olen Aku-Fani!

Vierailija

Aku Ankkoja on kertynyt mukavasti ja ostelen niitä aina silloin tällöin lisää. Taskukirjoja en niinkään ostele, mutta löytyy multa niitä 31 + muita ankkalinna julkaisuja. Kaikista eniten olen kerännyt Roope-setä-lehtiä ja mulla on ne kaikki numerot.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:Kuinka paljon teisia...

Kolmas Caballero - 23.10.09 02:34 (ID 365917) Roope-Setiä:26. Aku Ankka-kansioita:90. Iineksiä:2,1. Aku Ankkoja:99. Kovakantisia:29. Micky Maus-magazinejä:20. Taskukirjoja:8299 Teemanumeroita:2000. Aku Ankka Extroja:32. Jumboja:100 Taisi tulla tarpeeksi koska olen Aku-Fani!

Okei mulla ei kyllä usko riitä uskoakseni ton mitä järkee jos on 378 taskarii ja sulla on 8299 taskarii nii mitä järkee ostaa nii paljo samoi!!!

Vierailija

No jaah.. Ei ole kovin paljon:

Taskareita 85kpl

Roope-setiä 105kpl

Minitaskareita 3kpl

Aku Ankkan- lehtiä 200-300kpl

Kovakantisia 10kpl

Hohhoh kun on V|Ä|H|Ä|N! Mutta keräilen kyllä pääsäännölisesti vain Roope-setiä, minitaskareita ja taskareita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat