nettitietäjän oma palsta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulle voi laittaa kysymyksiä tietokoneen ja verkkoselaimeen liittyvistä asioista.

Sivut

Kommentit (43)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

zekzak kirjoitti:Munhan näihin piti vastata!Ehdottaisin ankkaetsivälle että hakee googlella shockwawe player.Eli samaa kuin Joe_Mac_Duck.Oletteko muuten kuulleet applesta?Tai,kukapa ei ois.

Tottakai olen siitä kuullut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:

djlordi kirjoitti:<br />

Sellaista ei ole kuin Msn Explorel

Kyllä on olemassa MSN Explorer, kannattaa Wikipedian lista selaimista tsekata! ;P

Näköjään on, eipähän ole tarvinnut sitä käyttää.

Vierailija

Haluisin mieluiten tietokoneen käyttöön liittyviä kysymyksiä,Nettijuttuihin kun en osaa vastata kovin hyvin (siitä nimenvaihdoskin).

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

rokki-ankka kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

rokki-ankka kirjoitti:Mistä löytää sen windows video makerin?(Sori jos kirjotin nimen väärin)

Se on Windows Movie Maker ja se löytyy lähes jokaisesta koneesta valmiina, jossa on käyttöjärjestelmänä Windows. Mikäli ei löydy, niin sen voi myös ladata netistä.

Minä tarkoitin että mistä sinne pääsee!!!

No käynnistä-->Etsi-->Windows Movie Maker. Tai sitten kaikki ohjelmat. Riippuu siitä missä paikassa se on koneellasi.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

rokki-ankka kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

rokki-ankka kirjoitti:Mistä löytää sen windows video makerin?(Sori jos kirjotin nimen väärin)

Se on Windows Movie Maker ja se löytyy lähes jokaisesta koneesta valmiina, jossa on käyttöjärjestelmänä Windows. Mikäli ei löydy, niin sen voi myös ladata netistä.

Minä tarkoitin että mistä sinne pääsee!!!

No käynnistä--&gt;Etsi--&gt;Windows Movie Maker. Tai sitten kaikki ohjelmat. Riippuu siitä missä paikassa se on koneellasi.

Juu, näinhän sen löytää. Minulle Windows Movie Maker on tärkeä, tuleehan sillä tehtyä videoita. Tosin se ei ole paras videonteko-ohjelma-

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:inulle Windows Movie Maker on tärkeä, tuleehan sillä tehtyä videoita. Tosin se ei ole paras videonteko-ohjelma-

Ei olekaan, mutta ainakin yksinkertainen ja suomenkielinen.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Missä netti osoitteessa on niin sanottu ``mese``?

Hae googlel Windows live messenger

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Sami-96 kirjoitti:

Rosa4tehvin kirijoitti:Kannattaa sitä varten tehdä anonyymi osoite hotmailiin.

<br />

Jaa miksi, pakko kysyä...? Minun isoveljeni ainakin sääti jotakin niin, että minulla "mese" toisii ihan tällä minun Gmail sähköpostiosoitteellani... On minulla tosin hotmailikin, mutta Gmail on parempi, rutkasti.

Tokihan se kaikilla mailipalveluilla toimii, mutta kun saa Hotmailiin tehtyä nimettömänä osoitteen, niin se on parempi meseä ajatellen, kuin perinteinen etunimi(piste)sukunimi(ät)palveluntajoaja(piste)fi

Itse ainakin viljelen mielummin osoitetta, jossa on vain nickini, eikä koko nimeä.

Kyllä muuten repeän, jos tämä viesti poistetaan tuon esimerkkiosoitteen takia xD

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

P.J. Petkunterä kirjoitti:

No oikea kysymys onko muita selaimia kuin: Mozilla Firefox, Msn Explorel ja Internet Explorel?

Sellaista ei ole kuin Msn Explorel eikä sellaista kuin Internet Explorel, vaan Internet Explorer.

Muita ovat mm. Google Chrome, Safari, Netscape, Opera, ...

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Voisiko joku auttaa minua?

Eli:

Olen nyt ladanut Windows Live Messengerin Msn:n sivuilta, mutta en pääse kirjautumaan sisälle! Olen luonut siihen Id:n, ja salasanan, mutta koskaan en pääse kirjautumaan sisälle. Se pyytää latamaan jonkun lisäosan, vaikka meidän koneessa on jo se!

Siinä minun pulmani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat