Mikä on Roope Ankalle tärkeintä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestä ensilantti,sillä se on roopen ensimmäinen ansaittu ropo.

Kommentit (11)

Vierailija

Muistot on ykkösinä. Kultu Kimmallus ja rahat ja ensilantti ovat kakkosia. Kolmonen on Kultu Kimalteen hiustupsu.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On kyllä vähän vakeaa sanoa. Roopelle on aika moni asia tärkeitä. Tietysti muistot on tärkeitä ja samoin sukulaiset, mutta ensilanttikin on tärkeimpien joukossa. Mutta koska hän on liikenero, niin karttuvat varallisuudet ovat luultavasti tärkeitä.

Vierailija

Eikös Roopen suurin pelko ole se, että olisi aivan yksin ilman Akua ja veljenpoikia.. ;) Eli veikkaisin, että kuitenkin sukulaiset voittavat, vaikka Roope ei sitä myöntäisikään..

Vierailija

Brunhilde kirjoitti:Eikös Roopen suurin pelko ole se, että olisi aivan yksin ilman Akua ja veljenpoikia.. ;) Eli veikkaisin, että kuitenkin sukulaiset voittavat, vaikka Roope ei sitä myöntäisikään..

Saitkos idean siitä yhdestä Sander Gulienin sarjasta? Mut mun mielestä Roopelle tärkeintä on ensilantti, raha ja sen nuoruuden muistot. ;)

Vierailija

Lais98 kirjoitti:Muistot on ykkösinä. Kultu Kimmallus ja rahat ja ensilantti ovat kakkosia. Kolmonen on Kultu Kimalteen hiustupsu.

Samaa mieltä mutta sukulaiset laittaisin jaetulle ykkössijalle sillä tuskinpa vanha kitupiikki on niin tunteeton ettei arvostaisi omia sukulaisiaan

Vierailija

Roopen sukulaiset Aku ja Ankanpojat ja nuoruuden rakkauden Kultu Kimalluksen hiuskiehkura ovat Roopelle tärkeimpiä minun mielestä. En usko, että Roope on niin tunteeton, että panisi rahat etusijalle elämässään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat