D.U.C.K.-ilonpilaaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Parasta mitä ikinä tiedän on D.U.C.K.-ilonpilaaja!! Jos ootte käyny Wikipediassa niin tiedätte mistä niitä löytyy. Mulla on Akkari missä on Kirje koroa-tarina mutten ole löytänyt sitä lehteä joten en ole voinut katsoa että onko se varmasti siinä paikalla missä sen kuuluisi olla. ;)

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

D.U.C.K. on hauska! Sehän tarkoittaa: Dedicated to Unca Carl from Keno. Eli Kenolta Carl-sedälle...juuh itse en ole kauheasti edes yrittänyt etsiäkkään, mutta ainakin yhden olen löytänyt. Harmi että niitä poistettiin joistakin. Ne ovat usein todella hyvin piilotettuja (ainakin minun silmiltäni). :D

Koska en tahdo löytää niitä ikinä! Paitsi jos katson jostain vastauksen, niin sitten tietty! :)

Vierailija

Niku Kipittäjä kirjoitti:Tarkoitatte siis piilotettua D.U.C.K.-omistusta, joka on Rosan sarjoissa, tarkalleen ottaen D.U.C.K.-ilonpilaaja on se teksti, jossa paljastetaan mihin omistus on piilotettu. Sitten itse asiaan, D.U.C.K:eja on kyllä hauska etsiä, joskus ne ovat helppoja, joskus vaikeita. Ikävä kyllä ne on joistain Rosan sarjoista poistettu, mutta useimmista kyllä löytyy.

Veit sanat suustani.

Vierailija

Nakki2 kirjoitti:Todella mukavia tietääkö kukaan mistä D.U.C.K on lyhenne? Itse olen lukenut sen jostain, mutta en muista.

TheGreatDonaldDuck sanoikin sen jo. Minustakin on hauska etsiä niitä.

Vierailija

Onhan sitä ihan mukava etsiä kuvista. Jos jotkut eivät läydä niitä, niin tässä neuvo: Katsokaa tarkkaan koko kuva sentti, sentiltä.

Vierailija

Tarkoitatte siis piilotettua D.U.C.K.-omistusta, joka on Rosan sarjoissa, tarkalleen ottaen D.U.C.K.-ilonpilaaja on se teksti, jossa paljastetaan mihin omistus on piilotettu. Sitten itse asiaan, D.U.C.K:eja on kyllä hauska etsiä, joskus ne ovat helppoja, joskus vaikeita. Ikävä kyllä ne on joistain Rosan sarjoista poistettu, mutta useimmista kyllä löytyy.

Vierailija

Tänään mä luin yhden Rosan sarjoista. Kolmen sekunnin kuluttua mä löysin DUCKin. Mä etsin lähes aina DUCKin ennen kuin mä luen sarjan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat