Piilotetut Mikki Hiiret

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mahtava ajatus piilottaa Mikki jonnekin tarinaan ja myöhemmin sille tapahtuu jotakin omituista. :D Esim. tarinassa Olla kuin ei olisikaan (tosi hyvä!!) Mikki on piilotettu museon lasikaappiin ja seuraavassa ruudussa Mikki onkin kuollut... ;)

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Itse tykkään niistä! Paras piilo on ollut tähän menessä "Olla kuin ei olisikaan"-tarinassa. Hyvä on myös "Transvaalin tuittupäässä" jossa eläimet tallovat Mikin.

Vierailija

: O Enpäs ole edes tiennyt että Rosa niitä sinne on ihan varsinaisesti piilotelut! Vain parissa (mm. jo aiemmin mainitussa museossa) tarinassa olen huomannut Mikin. Täytyypäs alkaa katselemaan niitäkin D.U.C.K:ien lisäksi..

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vaikken mäkään kovin usein pidä Mikistä, niin on hänen tarinansa joskus hauskojakin. Mä ostin just eilen yhden Roope-sedän, jossa oli Castyn käsikirjoittama ja piirtämä Mikki-tarina, joka oli minusta hauska. Osaa joskus edes olla ihan mukava.

Vierailija

Hyviä nuo ``Katso Kun Mikki Kärsii´´ Piilotukset :)

Parhaassa paikassa Mikki on varmaan Transvaalian Tuittupää:ssä

PS: Menikö oikein^^ :)

Vierailija

Itse olen lukenut jtn. 7 vuotta Aku Ankkaa enkä koskaan ole edes kuullut tälläisestä! Täytiikin alkaa etsimään! :D

Vierailija

Mä en todellakaan tykkää Mikki Hiiirestä!! Se olisi Hyvä Jos se lopetettaisiin. `Mutta joskus se on ihan kiva:)

Vierailija

Niku Kipittäjä kirjoitti:Joo, onhan niitäkin hauska etsiä Rosan sarjoista, ne on kyllä yleensä vaikeampia kuin D.U.C.K:it. Eikä niitä joka sarjassa olekaan. Ainakin Hänen majasteettinsa Roope Ankasta ja Seitsemän (miinus neljä) rohkeata cabarelloa -sarjoista muistaakseni löytyy.

löytyykö tarinassa unohda koko juttu piilotettu mikki hiiri

Vierailija

heh niitä on hauska etsiä yhessä rosan tarinassa "kupari kukkulan kuningas" mikki on pyörtyneenä maassa tappelun takia

Vierailija

Ne onkin ihan hauskoja, varsinkin se joka on Kuparikukkulan kuninkaassa ;D Ja siinä Olla kuin ei olisikaan-jutussa jossa Mikki on museon kaapissa, luki alkuperäisessä versiossa siinä kaapissa "Muinainen demoninpalvonta" (repesin kun sain tuon tiedon), Usa:ssa se oli kuulemma mennyt leikkaukseen niin ettei sitä näkynyt :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat