oma tieto paketti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

laitakaa tänne teistätietoa. siis vaikak paljon painat, ikä, silmien tai hiustenväri tai missäpäin suomea asut ja muuta tollastaaaa!!!!!

VASTATATKAA HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Hmm, no oletpa erittäin tarkka kirjoituksestasi, kun olet kirjoittanut KUNNOLLA mitä tuossa lukee, voin ehkä muutamaan noista vastata.

Vierailija

Okei painoa on alle 100kiloa XD Asun perniössä ikää on 12 oon n.165cm pitkä silmien väri on vihreen ruskeet hiukset on ruskeen punaset eli aika tummat

Vierailija

Noh, pakko kuitenkin vastata... ;) No, painosta kerron sen että se on jotain 35kg- 45kg välillä, olen 12vuotta, asun täällä Pohjois-Karjalassa, silmäni on turkoosit, ja hiukset on tosi tummanruskeat, joissa on vähän vaaleita raitoja, olen ns.165cm pitkä.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Noh, pakko kuitenkin vastata... ;) No, painosta kerron sen että se on jotain 35kg- 45kg välillä, olen 12vuotta, asun täällä Pohjois-Karjalassa, silmäni on turkoosit, ja hiukset on tosi tummanruskeat, joissa on vähän vaaleita raitoja, olen ns.165cm pitkä.

hehhe ollaan saman pitusii ;) XD .ja meil on koira (kohta kaksikin) ja ratsastan sorry oli pakko lisäta ;)

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Hehhe, ollaan saman pitusii... ;)

Totta, kasvetaan vain äkkiä Wondystä yli, jos ei jo olla... ;) (Miksihän minä noin kirjoitin, hyyvin järkevää... )

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Totta, kasvetaan vain äkkiä Wondystä yli, jos ei jo olla... ;)

Olette jo! Aargh, egoni ei kestä tätä.. Ja olen teitä vanhempikin D: Öy nöy.

Topicin olisi voinut tehdä kivasti gallup-muotoon, eli esim.

1. Minkä ikäinen olet?

2. Minkä väriset hiukset sinulla on? jne.

Nyt tämä kuulostaa lähinnä utelulta, joka on vieläpä esitetty erittäin kömpelösti oikeinkirjoitusta ajatellen.

Koskapa koen olevani suuremmassa vaarassa metrossa matkustaessani kuin kertoessani turhapäiväisiä asioita itsestäni (joiden todenperäisyyttä ei edes voi tarkistaa ja jotka jokainen vastaantuleva hörhö näkee omin silmin), voin kertoa joitakin asioita, mikäli se teitä niin kovasti kiinnostaa.

Olen siis tyttö, jonka kaikki ilmeisesti tiesivät, lukiossa ja 16 vuotta tällä hetkellä. Musatopicista (köhöm, minun tekemäni, sinne vaan kaikki) löytyy musamakuni tarkemmin, mutta äärimmilleen tiivistettynä voisin todeta kuuntelevani metallia. Sen kyllä myös näkee ("Everyday is Halloween!"). Harrastan turhanpäiväistä dataamista ja kuvataidetta (alan koulussa jo vuodesta -98), ja kyllähän Akkarin voisi nimetä jo lähinnä elämäntavaksi. Vaatimaton tavoitteeni on maailmanherruus sekä nimike maailman suosituimpana ankkapiirtäjänä. Ajattelin aloittaa hankkimalla suunnattoman suosion Akkarin sivuilla ja sitten etenemällä kohti Egmontia. Muistinko muuten mainita luonteenpiirteikseni sarkasmin ja (itse)ironian?

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Noh, pakko kuitenkin vastata... ;) No, painosta kerron sen että se on jotain 35kg- 45kg välillä, olen 12vuotta, asun täällä Pohjois-Karjalassa, silmäni on turkoosit, ja hiukset on tosi tummanruskeat, joissa on vähän vaaleita raitoja, olen ns.165cm pitkä.

hehhe ollaan saman pitusii ;) XD .ja meil on koira (kohta kaksikin) ja ratsastan sorry oli pakko lisäta ;)

haa, minäkin olen yhtä pitkä!

Vierailija

En laita mitään tarkkaan koska en haluu luovuttaa tarkkaan omia tietojani.

ikä: 12- 16

paino: 20- 80kg

pituus: n. 160 cm

asun: etelä Suomessa

hiusten väri: aika tummanruskea.

silmien väri: siniharmaat

Siinä ehkä hieman epäselvä kuvaus mutta kuvaus kumminkin.:D

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itsestäni olen jo aika paljon kertonut, mutta jos tässä tulisi jotain uutta..

20 vuotias mies (poika tai nuori, miten vaan..). Pituutta on n. 165 cm (eli olen aika lyhyeksi jäänyt) ja painoa sellaiset 70kg. Asuinpaikkoja on tämän 20-vuoden aikana ollut järjestyksessä: 6 vuotta Ylivieskassa, 9 vuotta Haapajärvellä (jossa vanhemmat asuu nykyäänkin), 3,5 vuotta Sotkamossa, 0,5 vuotta Kajaanissa (armeija) ja nyt asustelen Jyväskylässä.

Sotkamossa olin tuon 3,5 vuotta urheilulukiossa harrastelemassa jääkiekkoa ja nyt Jyväskylän yliopistossa opiskelen tilastotiedettä ensimmäistä vuotta.

Harrastuksiksi voisin luetella jääkiekon, Aku Ankkojen lukemisen, nettisivujen tekemisen, netissä surffailun ja tilastot.

Siinäpä tuota tuli uutta ja vanhaa asiaa.. Enempää en edes keksisi kerrottavaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat