Sorry... bitte... danke... tack...

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mitkä on lempimaitasi, miksi pidät niistä, oletko käynyt niissä maissa? Missä muualla olet käynyt? Oletko asunut jossain maassa, tai oletko jostain kotoisin? Tällainen turhake tällä kertaa, vastaan ensimmäisen vastauksen jälkeen, muutenkin, onko pukeutumisenne etnistä, ja tykkäättekö monikulttuurisuudesta?

Ps. Supisen OT:nä tässä ps: ssässä vaatteista.. pitää saada asusteita ja hiuskoristeita, ja miettiä hyviä kampauksia.. huhhuh, tulee paljon hommaa...

Sivut

Kommentit (17)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Akuhullu97 kirjoitti:

Af1 kirjoitti:Meinasin unohtaa! Mikä on lempi kansallisruokanne?

<br />

Lempikansallisruokani? Ööhh.. Karjalanpiirakat, sultsinat, ja lanttukukko ovat ainakin hyviä...!:):) Pidätkö itse mistään näistä, Af1?;)

Tarkoitin kyllä muista maista.. noo... karjalanpiirakat ja pitsa on hyvää : )

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Af1 kirjoitti:Meinasin unohtaa! Mikä on lempi kansallisruokanne?

Lempikansallisruokani? Ööhh.. Karjalanpiirakat, sultsinat, ja lanttukukko ovat ainakin hyviä...!:):) Pidätkö itse mistään näistä, Af1?;)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä Suomi on kielenä, maana ja kulttuurina ihan ykkönen, sen verran isänmaallinen olen. Jos muualle pitäisi muuttaa, kyllä se olisi joku pohjoismaa. Tasa-arvo, talous, kulttuuri, olot, kaikki hyvin samankaltaisia kuin Suomessa. Tanska on makuuni jo liian eurooppalainen maa, Ruotsi taas liian suuri, joten Norjaan-->

Norja on muutenkin kiinnostava maa, kauniit maisemat, kieli jne.

Olenko asunut missään maassa tai olenko mistään kotoisin? Olen minä nyt jossakin asunut, ja se sattuu olemaan Suomi. Mutta en kyllä ole mistään kotoisin:'D

Norjassa en ole käynyt, mutta haluaisin kyllä. En ole mikään matkustusintoilija, mutta Norjan lisäksi ainakin Islanti ja Huippuvuoret kiinnostavat. Olen käynyt Ruotsissa, Gotlannissa (mille valtiolle nyt kuuluukin), Virossa ja kahdesti Kreikassa. Saksassa olisi mielenkiintoista käydä ihan sen takia, että olen aloittanut saksan opiskelun.

P.S.-osioon pistän aiheeseen kuuluvasti lötinää vaatteista. Etnisiä releitä en käytä, ainoastaan näitä hevilumppuja ja metallirättejä. Ostin muuten torstaina Cradle of Filthin bändipaidan^^ Asusteita pitäisi minunkin hankkia, nimittäin uusi laukku. En ole tosiaankaan mikään laukkuintoilija, mutta haluaisin sellaisen mustan, karvakankaisen laukun. Täytynee nyt lomalla piipahtaa Eurokankaassa. Ikuisuusprojektini korsetinosto etenee yhtä huonosti kuin ennenkin, en vain ole valmis laittamaan reilua satasta siihen. Varsinkin kun en tiedä, mistä löytäisi hyvän.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

_wonderlust_ kirjoitti:Kyllä Suomi on kielenä, maana ja kulttuurina ihan ykkönen, sen verran isänmaallinen olen. Jos muualle pitäisi muuttaa, kyllä se olisi joku pohjoismaa. Tasa-arvo, talous, kulttuuri, olot, kaikki hyvin samankaltaisia kuin Suomessa. Tanska on makuuni jo liian eurooppalainen maa, Ruotsi taas liian suuri, joten Norjaan--&gt; <br />

Norja on muutenkin kiinnostava maa, kauniit maisemat, kieli jne. <br />

<br />

Olenko asunut missään maassa tai olenko mistään kotoisin? Olen minä nyt jossakin asunut, ja se sattuu olemaan Suomi. Mutta en kyllä ole mistään kotoisin:'D<br />

<br />

Norjassa en ole käynyt, mutta haluaisin kyllä. En ole mikään matkustusintoilija, mutta Norjan lisäksi ainakin Islanti ja Huippuvuoret kiinnostavat. Olen käynyt Ruotsissa, Gotlannissa (mille valtiolle nyt kuuluukin), Virossa ja kahdesti Kreikassa. Saksassa olisi mielenkiintoista käydä ihan sen takia, että olen aloittanut saksan opiskelun.<br />

<br />

P.S.-osioon pistän aiheeseen kuuluvasti lötinää vaatteista. Etnisiä releitä en käytä, ainoastaan näitä hevilumppuja ja metallirättejä. Ostin muuten torstaina Cradle of Filthin bändipaidan^^ Asusteita pitäisi minunkin hankkia, nimittäin uusi laukku. En ole tosiaankaan mikään laukkuintoilija, mutta haluaisin sellaisen mustan, karvakankaisen laukun. Täytynee nyt lomalla piipahtaa Eurokankaassa. Ikuisuusprojektini korsetinosto etenee yhtä huonosti kuin ennenkin, en vain ole valmis laittamaan reilua satasta siihen. Varsinkin kun en tiedä, mistä löytäisi hyvän.

Jooh, olen itse käynyt 3x Kreikassa, en halua takaisin, Ranskassa (disneyland..), Brasiliassa ja Thaimaassa, toki Ruohtissakin.. Mut sitten, rakastan täysillä Irlantia, Norjaa, Tanskaa, Sveitsiä ja Italiaa, ja Brasiliaa, en ole käynyt kuin Italiassa noista maista. Olen kotoisin Suomesta.. Minun mielestä matkustelu on ihanaa, voi, mutta niin kallista.. lentäminen on ihanaa.. sitten, tykkään Pitsasta, tyypillinen Italiassa, Pasta--> Italia myös, sitten Ranskaan, Patonkii.. njam.. ja vielä Japaniin-->Sushia!! Nami! Ne on ihania, ihania.. ja sitten, rakastan eniten Brasiliaa, voi kumpa Helena olisi opettajamme, hän on Brasiliasta, oi ihana maa, ihana maa.. en keksi enempää..

Ps. Eikö korsetti-hanke edisty? Voi, voi, luulin sitä sellaiseksi oudoksi kehikoksi hameen alla 1970-luvulta... ; ) Haluaisin sellaisen ison pehmeän oranssin laukun, ja bonzoja, säärystimiä, pantoja, pompuloita, huovutusvillaa ja helmiä, huovutusneula, nauhaa... aattelin katos tehdä ja koristella hiuskoristeita.. alkaa tuntua että ps-osiosta tulee isompi kuin varsinaisesta, katos en halunnut tehdä aihetta erikseen ; ) Säästäväisyys maan perii... ; ) Asusteet on ihania, varsinkin nätit vyöt.. ja kengät.. eli kaikki leveät ihanat, ja mokkasiini tyyliset kärjestä kapenevat nahkatossut pienellä varrella, hapsuilla ja yksinkertaisilla koristeilla..

Vierailija

Olen käynyt Kreikassa, Espanjassa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Tanskassa sekä yksin Unkarissa. Norjasta sen verran, että vihaan niitä teitä.(; Lempimaani tulee olemaan Ranska. Se on niin ihanan romanttinen maa Eifel-torneineen kaikkineen.(; Ensi keväänä olisi tarkoitus mennä käymään siellä. Ruoasta en kommentoi..;D

Vierailija

Suomi on ihana maa tietty, mutta haluaisin käydä uudestaan Ranskassa :) En muista viime käynnistä mitään kun olin niin pieni, ja nyt olen opiskellut ranskaa 1 ja ½ vuotta koulussa, joten olisi hauska päästä käyttämään sitä. :)

Vierailija

Juu, tuota, olenhan minä käynyt mm. Ruotsissa, Virossa, Espanjassa, U.S.A.: ssa, Portugalissa, Kyproksella ja Tanskassa.

Paras paikka oli varmaan Kypros sitten Tanska, U.S.A., Viro, Espanja/Ruotsi. Portuglista en muista mitään koska olin jtn. 1-2v. kakara. Mitäpä muistoja siitä jäisi?

Kyproksella oli mukavaa; biljardia, jäätelöä, niitä ihmisiä mitä miehet ajattelevat : D.

Siellä oli eräs mukava baarimikko Dimitri nimeltään. Hän väitteli aina sisko kanssa siitä jostakin jalkapallon pelaajasta nimeltä Torres. Kun he ensimmäsen kerran väittelivät Dimitri sanoi: Torres V**tu sa*ta*a.

Juu, tuota, olenhan minä käynyt mm. Ruotsissa, Virossa, Espanjassa, U.S.A.: ssa, Portugalissa, Kyproksella ja Tanskassa.

Paras paikka oli varmaan Kypros sitten Tanska, U.S.A., Viro, Espanja/Ruotsi. Portuglista en muista mitään koska olin jtn. 1-2v. kakara. Mitäpä muistoja siitä jäisi?

Kyproksella oli mukavaa; biljardia, jäätelöä, niitä ihmisiä mitä miehet ajattelevat : D.

Siellä oli eräs mukava baarimikko Dimitri nimeltään. Hän väitteli aina sisko kanssa siitä jostakin jalkapallon pelaajasta nimeltä Torres. Kun he ensimmäsen kerran väittelivät Dimitri sanoi: V**tu sa*ta*a.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Sorry... bitte... danke... tack...

lillen - 14.07.09 05:29 (ID 327995) Täytyy sanoo että italia siihen vaikuttaa kyllä että siellä on minusta mailman parhaat pizzat!

Ei, ei, ei... Italiassa on aivan jumalaiset jäätelöt. Tiedän vaikken ole sillä käynytkään mutta kaikki isosiskoni ovat.

Vierailija

En ole kyllä koskaan käynyt ulkomailla, mutta kerronpa silti lempimaani:

Suomi, Japani, Kreikka, Egypti, Englanti ja Tanska. Näistä maista tykkään! Ne ovat kiinnostavia maita!

P.S. Muokkasin otsikkoa mielestäni paremmaksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat