Pankkikortti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tunnen yhen kenellä on pankkikortissa Hurriganesin kuva. Eikö oiski hienoa jos korttiin saiws laitettua sen samaisen kuvan mutta rokkikukot tyylillä. Eli sen kuvan missä on sama auto mutta kyydissä istuvat Aku, Hannu ja Touho?? :D

Kommentit (11)

Vierailija

Pankkikorttia minulta ei löydy, mitäs minä sillä... :^/ Äidilläni pankkikortissa on Wagnerin kuva, Viivistä ja Wagnerista... ;^)

Vierailija

Minulla ei ole pankkikorttia enkä aio vähään aikaan sitä ottaa koska en saisi tuhlata siellä olevia rahoja. Että sillain..... ;)!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onhan eri pankeilla mahdollisuuksia laittaa valitsemansa kuva korttiin, joten periaatteessahan tuonkin pitäisi onnistua. Tosin, tekijänoikeuslaeista ei niissä mainoksissa puhuttu.. Eli todellisuudessa vapaavalintainen kuva ei ehkä olekaan niin vapaavalintainen.

Minä en koe tarpeelliseksi saada korttiini ankkoja, nimittäin olen Nightwish-kortin onnellinen omistaja. Pitihän se heti saada, kun näin mainoksen^^ On muuten vielä erittäin hyvä kuva.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Itse en pankkikorttia rahan tuhlaamattomuus syistä ole hankkinut, mutta ei se Aku-kuva siinä kortissa pahitteeksi olisi. Suosin kuitenkin normaalia kuosia pankkikorteissakin.

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllähän tuo kävisi. Itsellä on oikein tylsästi vain valkoinen kortti. Jotain mainosta kyllä tuli, että saan siihen kuvan joistain vaihtoehdoista ilmaiseksi sitte ku kortti vaihtuu muutenki.. Pitää siis oottaa vähä alle kaks vuotta sitä.. :D

Vierailija

Mullakin on ollut pankkikortti, (ei oo enää koska lopetettiin se tili.) ja siinä oli mun koiran kuva. :) Eikä Akunkaan kuva huono ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat