Lempielokuvanne??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa joku lempparielokuvanne ja antakaa mielellään arvosanankin. (1= huono 5= paras) Esim. James Bond ja Kultasormi, High school musical 2 tai Aivan villit. Mahdollisuuksia on vähän liiankin monta joten voit mainita useammankin.

Kommentit (12)

Vierailija

Tää on vaikee ku niitä on 3. En osaa sanoa mikä niistä on paras mutta kaikki LOTR:in (Lord on the Rings) elokuvaa on TOSI hyviä, arvosana on kaikille 5+

Vierailija

Lainaus:
Lempielokuvanne??

peukaloinen - 13.10.08 12:29 (ID 213253)

Kertokaa joku lempparielokuvanne ja antakaa mielellään arvosanankin. (1= huono 5= paras) Esim. James Bond ja Kultasormi, High school musical 2 tai Aivan villit. Mahdollisuuksia on vähän liiankin monta joten voit mainita useammankin.

En halua millään muotoa olla inhottava, mutta pesunkesävänä Bond-fanina minun on korjattava, että Kultasromen virallinen nimi on 007 ja Kultasormi.

No, tässä omat suosikkini:

1. 007 ja kultainen ase 5

2. Elät vain kahdesti 4½

3. Elä ja anna toisten kuolla 4½

4. Star Wars Episodi III: Sithin kosto 5

5. Taru Sormusten herrasta: Kaksi Tornia 4+

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En tiedä miksi, mutta jostain syystä parhaiten itseeni on uponnut joulutarina elokuva, jonka kävin silloin katsomassa kun se elokuvateattereissa pyöri. Todella hieno ja koskettava tarina valkopartaisen ystävämme elämästä nykypäivään. Saa minulta ehdottomasti 5 pistettä, koska myös maisemat elokuvassa olivat huikeat. Kaikkien jotka eivät ole joulutarinaa nähnyt kannattaa se jostain vuokrata/ostaa, jos on mahdollista. Sopii erityisesti katsottavaksi joulun lähentyessä kovaa vauhtia.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Lempielokuvanne??

slurpsis - 22.09.09 03:10 (ID 347018) 007 ja kultasormi 007 rakastettuni

Nuo ovatkin tosi hyviä ja kehuttavia mahtileffoja. Itse tykkään enemmän 007 ja Kultasormesta kuin 007 rakastettuni leffasta, koska siinä on Connery ja Rakastettuni on vähän tylsempi (en tiedä miksi).

Vierailija

Lainaus:
Lempielokuvanne??

Vince - 22.09.09 05:38 (ID 347178)

Lainaus:
Re: Lempielokuvanne??

slurpsis - 22.09.09 03:10 (ID 347018) 007 ja kultasormi 007 rakastettuni

Nuo ovatkin tosi hyviä ja kehuttavia mahtileffoja. Itse tykkään enemmän 007 ja Kultasormesta kuin 007 rakastettuni leffasta, koska siinä on Connery ja Rakastettuni on vähän tylsempi (en tiedä miksi).

Minulla on taasen päinvastoin. Pidän enemmän 007-rakastettunista. Siihen on monta syytä. Ensinnäkin se on Roger Mooren itsensä mielestä hänen paras Bondinsa. Toiseksi, Richard Kielin esittämä Jaws on juuri Rakastettunissa ikimuistoisimmillaan. Kolmanneksi, Barbara Bachin esittämä Bond-tyttö Anya Amasova on mielestäni yksi sarjan kauneimpia! Ja viimeiseksi, elokuva tarjoaa juuri sopivissa pakkauksissa huumoria, toimintaa ja eleganssia. Varsinkin Bond vs. Jaws-tappelut saavat minulta kiitosta.

Mutta ei Kultasormikaan huono ole.

Itse asiassa se äänestettiin Licensed to kill-James Bond Wiki Communityssä parhaaksi Bond-elokuvaksi. Varsinkin Goldfingerin hyökkäys Fort Knoxiin sekä Bondin ja Oddjobin taistelu oli huikea!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat