Kuka on liittynyt miniclipin Clup benguiniin?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Niin elikkä kertokaa tänne jos olette liittyneet miniclipin Clup penguiniin. Minä liityin eilen ja mielestäni siellä on kivaa! Pystyn olemaan siellä, koska osaan aika hyvin englantia. Kertokaa myös mielipiteenne pelistä.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Liityin Clubiin silloin kun peli ilmestyi..pelasin sitä pari tuntia ja löysin jotkut pupun korvat ja sitten en jaksanut enää pelata.

TYLSÄ PELI

Vierailija

Olen liittynyt. Ellyppi, Elberado. Oletteko tehnyt uusimman tehtävän? Oletteko salaisia agentteja minä olen. Voitte tulla agenteiksi sieltä yläreunasta missä on M se on ILMAINEN. Jos haluatte selvittää tehtävän menkää alaspäin. jos ette poistukaa sivulta!

Paljastus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ensin juttele G:n kanssa ota paperi ne 3 hökötystä ja kumiankka. Mene metsään. Ota risut mene Lodge Atticiin. Ota naru. Yhdistä: Paperi, kepit, naru, häkkyrä. <-- tuossa järjestyksessä. Ripusta leija vuoren kylttiin. Mene venepaikkaan. Juttele hänen kanssaan. Käynnistä moottori nykäisemällä vivusta. Lainaa pumppu. Mene Plazalle. Juttele. Klikkaa purkkaa niin lähtee irti. Lainaa purkkaa. Kiinnitä purkka ankkaan ja pumppaa se pumpulla ja kiinnitä häkkyrä. Vie ankka jäälautalle. Mene kaivokselle. Juttele. Korjaa ränni. Korjaa vaunu. Pistä häkkyrä kyytiin ja mene HQ:hun. Pyydä G:ltä kiikarit. Mene kalastamaan. Katso kiikareilla järven toiselle puolelle. Mene sinne. Rakenna vanhasta radiopuhelimesta ja kiikareista kamera. Mene HQ:hun katso filmi. Tehtävä suoritettu!

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Kertokaa myös mikä käyttäjänimi sinulla on siellä. Minun käyttäjänimi siellä on: Pingpengu1

Tukedi on nimeni sielläkin.

Vierailija

En ole liittynyt, enkä varmaan tule liittymäänkään... Mitä siellä muuten on, jos kiinnostavalta kuulostaa, niin ehkä sitten voisi...

Vierailija

ups... unohdin mielipiteen...no kirjoitetaan se sitten nyt:se on aika kiva,mutta se on erityisesti kiva kun on joku juhla.

Vierailija

kitkat kirjoitti:ups... unohdin mielipiteen...no kirjoitetaan se sitten nyt:se on aika kiva,mutta se on erityisesti kiva kun on joku juhla.

Sinä siis tiedät mitä siellä tehdään? Kertoisitko sen minulle?

Vierailija

Minä en pelaa sitä Miniclipistä, vaan pelin virallisilla sivuilla. Peli on ihan hyvä, joskin välillä vähän tylsä. Minullakaan ei ole kielimuuri esteenä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat