1000 tuntia tietokoneella.

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Oletteko paljon tietokoneela. ;)

Sivut

Kommentit (119)

Vierailija

Olen tietokoneella melko usein. Tänään en ehdi olla hirveän kauan, mutta yleensä viikonloppuisin olen koneella useita tunteja.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole kovin hirveästi tietokoneella. Ei niittäin aina kerkeä olla (tietokoneella), kouluhommien yms. takia. (; ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ööh, olen välillä kyllä aivan liikaa koneella, ennätyksenä n.5h putkeen... :$ Nykyään oleb vain noin 1-2h koneella. Minulla on niiiin oaljon muutakin tekemistä, Kitaran soiton harjoittelu, harkat, läksyt, kokeita, kaverit, koiran hoito, syöminen, koulu yms. ...

Vierailija

Pakkohan se on kai myöntää. Lomilla saatan olla 3-7 tuntia, jos ei satu olemaan muuta tekemistä. Näkeeköhän jostain, kuinka monta tuntia on ollut elämässään tietokoneella? Itselläni ei sitten näkyisi koko aikaa, sillä vähän aikaa sitten kaikki ohjelmat sun muut piti asentaa koneelleni viruksen takia.

Olen yrittänyt vältellä koulun alkaessa koneella oloa ja olen onnistunutkin aika hyvin. Nyt saa olla onneksi koneella, sillä on syysloma.

Vierailija

Saisin olla tunnin, mutta se usein venyy kahdeksi. Ei se haittaa:)

Kesälomalla olin oudon usein aamukymmenestä iltakahdeksaan, kunnes tajusin, että minusta oli tullut nettiriippuvainen.Mutta...ei sitä tajunnut, ennenkuin joku tuli huoneeseen ja sanoi, että kato ulos ikkunasta, on pimeää! se tuntui se koko aika vain pariltakymmeneltä minuutilta. Enää ei niin saa tapahtua, olin kuinka surullinen tahansa!

Monet ihmiset jotka eivät luota itseensä, tai eivät onnistu saamaan kavereita, voivat surffailla netissä juuri sen kymmenen tuntia, koska siellä voi esim. foorumeissa saada ystäviä, vaikka netti onkin vain valheellinen maailma...

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:En oo ku max tunnin päivässä, koska äiti sanoo etten saa olla enempää.

Samat sanat.

Vierailija

No yleensä keskimäärin tunnin tai puoltoista mutta on toki päiviä jolloin en ole ollenkaan tai vaan 10 minuuttia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat