Polkupyöränne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkänlainen on pyöränne? Tänne voi pistää!

Minulla on tällainen!

Malli: Seath reactor.

Jouset: täysjousitus.

Vaihteet: 18.

Jarrut: Fantastiset.

Kaverilta karkaaminen: -10.

Väri: Hopeapunainen.

Hyppyrit: 19.

Lisätietoja: Polkupyöräni pääsee nopeasti liikkeelle, joten ajaminen on helppoa. Luokassamme on lista siisteimmistä pyöristä. Listalla 1. pyöräni komeilee.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Hohoo! Itselläni on hieman yli vuoden vanha pyörä, sain sen synttärilahjaksi. Lisäksi pari muuta pyörää. Tässä tiedot pyöristäni:

Merkki: Madison

Malli: Wembley

Väri: Matta-tummanvihreä, tekstit oranssit

Jarrut: Edessä levyjarru, joka on ihan löysä, täytyy kiristää. Takana tavallinen jarru joka on säädetty keulimiseen juuri sopivaksi!

Jouset: Kyllä löytyy, pyöräni on täysjousitettu.

Vaihteet: Vaihteita löytyy 21 kpl.

Hyppyrit: Viime talvella keksittiin pikkuveljeni ja kaverini kanssa mennä hyppimään pyörillä pulkkamäkeemme, joka on meidän yhdellä kesantopellolla. Olemme sinne tehneet hyppyrin joskus 5 vuotta sitten, ja olimme siihen asti hyppineet siitä pulkilla ja rattikelkoilla. Mutta kellään meistä ei ollut ehjää pulkaa menimme pyörillä. Ensin poljimme hullun lailla jyrkkää mäkeä alas ja hyppäsimme hyppyristä. Mittasimme hyppymme ja pisin hyppyni kantoi 4,70 metriä.

Lisäksi osaan hypätä paikallani pyörällä, siis ilman mitään hyppyriä tai töyssyä.

Keuliiko: Totta kai! Lisäksi pääsee manuaalia, ottamaan kulmaa (ennätys kello 11 kulmaan) pystyy endoomaan kun kiristää etujarrun. Manuttaminen on kyllä melkeimpä hauskinta, mutta kyllähän perus keketyskin on hauskaa. Mikään pitkänmatkan keulija en ole, ennätys vain 300 metriä (tällähetkellä, en ole vähään aikaan koittanut pitkäämatkaa)Parempi olen manuttamaan tai ottamaan kulmaa sun muuta, endoomaankaan en mikää mahti ole.

Erikoista: Harrastan sen kanssa aika usein meidän metsässä alamäkipyöräilyä, ja maastöpyöräilyä, niin pyörä ei oikein tykkää siitä, kun muutenkin on niin surkea rutku. Pyörä on ollut korjauksessa jo kolme kertaa vaikka ei ole ollut kuin hiukan yli vuoden itsellä.

Oma mielipide: Keulimiseen hyvä pyörä, mutta muuten surkea. Menee rikki vaikka sillä vain ajaa. Esim, mutterit löystyy vaikka pyörällä vain ajaa!

Toinen pyörä on ns. "Tuunattu pikkupyörä".

Merkki: Monark

Malli: Ei muista

Väri: Kun olen sen maalannut niin siinä ei ole alkuperäsivärejä. Maalauksen jälkeen se on rungosta mattamusta ja ketjusuoja on hopea jossa on musta raita (Hauska maalata!)

Tuunaamiset: Takalokari ja etulokari on vaihtanut paikkaa keskenään, eli etuloksussa maavaraa vain sentti, muutenkin melkein koskee renkaaseen, takaloksu alkaa melkein maasta ja loppuu renkaan keskivaiheille, sitten tanko on otettu eräästä toisesta pyörästä.

Lisäksi olen sen maalannut.

Erityistä: Renkaat ovat vain 16 tuumaiset, elikkä pienet. On huvittavan näköistä kun sillä ajan.

Lisäksi löysimme pikkuveljen ja kaverin kanssa eilen eräästä aitastamme vanhan pyörän jolla voisi ajaa, muutenkin se on hienon näköinen, merkki on Jupiter ja mallista ei tietoa, vanha on, hieman Jopon näköinen. Lisäksi se on naistenpyörä ja aivan hieno!

Lisäksi meinaan ruveta tekemään chopperpyörää johon hitsaa jatkopalat etuhaarukkaan. Mutta sen teen vain jos saan iskältä luvan hitsata.

Oho, pitkä viesti tuli;)

Vierailija

_wonderlust_ kertoi:Olen huomannut, ettei minullä yhtäkkiä olekaan polkupyörää. Tyylikästä, eikö?

No jo on! Onnea pyörällesi½!

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Minun pyöräni:<br />

<br />

Merkki:Vento<br />

Vaihteet: Ei vaihteita<br />

Väri:Sininen<br />

Erikoista: Se on meidän luokan pienin pyörä, koska olen niin pienikokoinen.

Kuinka pitkä sinä olet jos olet luokkasi pienin? Pitäisi olla pituutta yli 140 cm!

Vierailija

Helkama yoker, ei jousia, 3 vuotta vanha, kohta uusi pyörä tai ei nyt uusi mutta semmoinen mummiska ; )! Allu oletko alkanut harrastaa oikeaa vai leikkipainia?

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Olen huomannut, ettei minullä yhtäkkiä olekaan polkupyörää. Ajelen nykyään äitini ikivanhalla (taisi olla äitini ylioppilaslahja tms.), kolmivaihteisella pyörällä. Metroasemalle ei nimittäin viitsi viedä varastettavaksi tahi murskattavaksi mitään uusinta satavaihteista, itsepolkevaa fillaria. Väriltään tämä kaksipyöräisten kunkku on hopea, vaihteita taitaa tosiaan olla jopa kolme ja jousista ei ole mitään hajua. Kaksi käsijarrua, jotka jopa toimivat. Eivät tosin kovin tehokkaasti, takajarrua saa painaa ennakoivasti metrejä ennen pysähtymistarvetta ja jos (lue: kun) ei meinaa yhäkään pysähtyä, täytyy käyttää myös etujarrua. Tarvittessa jalat maahan -tekniikka hyödyllistä. Lisäksi tällä ajaessa ponnahtelee koko ajan ylös ja alas, kello pitää pienimmissäkin töyssyissä kevyttä riinngg-ääntä ja koko pyörä nitisee ja natisee. Tyylikästä, eikö?

Sinun pyöräsihän on kuin minun oman kopio! Täällä ei kyllä mennä pyörällä minnekkään metroasemalla, kun lähimmäiselle sellaiselle 500km... Täällä sillä mennään: kauppaan, kouluun, kirjasto- tai kauppaautolle yms.

Aleksi kirjoitti:En voittanut meidän luokan parasta, vaan rinnakkaisluokan parhaan! Mitä muuta olet pasnnut merkille???

Eiköhän rinnakkaisluokan parhaan voitto ole melkein sama asia kuin oman luokan parhaan... :^/ Ja jos kiinnostaa mitä olen pannut merkille, se lukee tässä:

Minä kirjoitin:Olen pannut merkille muitakin asioita missä olet ollut paras, tai sinulla on parasta...

Jokohan nyt huomaat, jo toinen kerta kun tuon kirjoitan...

Vierailija

Aleksi 010...tättädää! kirjoitti:Kuinka pitkä sinä olet jos olet luokkasi pienin? Pitäisi olla pituutta yli 140 cm!

Hoo? Miten ihmeessä sinä voit sanoa että "pitäisi olla yli 140cm"? Kaikki on juuri sen pituisia mitä sattuu olemaan! Jotkut on lyhyempiä, jotkut pidempiä, mutta ei voi sanoa että jonkun pitäisi olla jonkin mittainen... Paitsi jos esim.: joku alimittainen on menossa Särkänniemellä johon haluaa, mutta pituus ei riitä... Se on eri asia...

Vierailija

Joe_Mac_Duck kirjoitti:Helkama yoker, ei jousia, 3 vuotta vanha, kohta uusi pyörä tai ei nyt uusi mutta semmoinen mummiska ; )! Allu oletko alkanut harrastaa oikeaa vai leikkipainia?

Joo, olen alkanut harrastaa ihan koulupainia (en tiedä onko se oikeaa vai leikkiä). Siinä pitää työntää vastustaja 5 kertaa ulos ringistä...

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Merkki ja malli: Tunturi Bomber

VM: 2006

Jarrut: erinomaiset

Karkaaminen: 9+

Plussat: Hyvät jarrut, Ohjattavuus, Suomalainen

Miinukset: Vetää helposti luisuun...Kaaduin kerran niin että sattu ja jouduin taluttamaan pyörää vähän matkaa, ennenkuin pystyin nousemaan satulaan...

Muuta: Ei (Hyvä tuuri) ole vaihteita. Maastopyörä.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Minun pyöräni:&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Merkki:Vento&lt;br /&gt;<br />

Vaihteet: Ei vaihteita&lt;br /&gt;<br />

Väri:Sininen&lt;br /&gt;<br />

Erikoista: Se on meidän luokan pienin pyörä, koska olen niin pienikokoinen.

Kuinka pitkä sinä olet jos olet luokkasi pienin? Pitäisi olla pituutta yli 140 cm!

Olen 129cm pitkä.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Sinun pyöräsihän on kuin minun oman kopio! Täällä ei kyllä mennä pyörällä minnekkään metroasemalla, kun lähimmäiselle sellaiselle 500km... Täällä sillä mennään: kauppaan, kouluun, kirjasto- tai kauppaautolle yms.

Kyllä, pyöräni kadonnut sukulainen!:'D Vai 500 km metrikselle.. Tosiaan, saattaa olla, ettei sitä tule sitten poljettua kovin usein. Meillä on "vain" 1-2 km, tiedä sitten, onko se paljon vai vähän. Meillä päin kävi muuten joskus kesäisin kauppa-auto, joka on siis ihan ufoon verrattava ilmestys täällä. Taisi olla vain siksi, kun lähettyvillä on yksi vanhainkoti. Ei se kyllä tainnut menestyä, hinnat olivat niin korkeat ja kuitenkin lähimpään kauppaan on suunnilleen kilometri.

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Kuinka pitkä sinä olet jos olet luokkasi pienin? Pitäisi olla pituutta yli 140 cm!

Tsk! Pitäisi olla pituutta yli 140 cm? Soo soo, vähän harkintaa, miten asiat esitetään! Terveisin entinen "pituudestaan" kärsinyt. Nykyään olen kyllä sinut muutaman omistamani senttimetrin kanssa, mutta ennen se häiritsi valtavasti. Pääsenpähän metrossa lastenlipulla keposasti, ja säästän euron poikineen : P

Vierailija

Minulla on 6 vuotta vanha sini-hopea force 10 polkupyörä.

Heijastimet ovat lähteneet irti (kaikki).

18-vaihteinen.

Pyörän kumi vaihdettu kerran.

Ketjut ovat menneet pokki.

Jarrupalat vaihdettu monta kertaa.

Polin on lähdössä irti.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Frodo95 kirjoitti:

Keuliiko: Totta kai! Lisäksi pääsee manuaalia, ottamaan kulmaa (ennätys kello 11 kulmaan) pystyy endoomaan kun kiristää etujarrun. Manuttaminen on kyllä melkeimpä hauskinta, mutta kyllähän perus keketyskin on hauskaa. Parempi olen manuttamaan tai ottamaan kulmaa sun muuta, endoomaankaan en mikää mahti ole.

Tuunaamiset: Takalokari ja etulokari on vaihtanut paikkaa keskenään, eli etuloksussa maavaraa vain sentti, muutenkin melkein koskee renkaaseen, takaloksu alkaa melkein maasta ja loppuu renkaan keskivaiheille, sitten tanko on otettu eräästä toisesta pyörästä.

Lisäksi meinaan ruveta tekemään chopperpyörää johon hitsaa jatkopalat etuhaarukkaan.

Otin vähän tekstiä josta en ymmärrä sen sipulikeittoa.. Itsellä on normaali violetti-hopea Tunturi-merkkinen Shope-pyörä, josta on heijastimet sökönä kun koulussa kaadetaan pyöriä niin siinä lähtee heijastimet, muuten kello ei toimi ja se on kauhean matala kun en halua nostaa penkkiä, ja siitä on ohjaustanko vähän rämä, ojissa ja metikössä kun on vaan niin kiva pyöräillä. Eli sellainen romu mulla, se on vissiinkin 2-3 vuotta vanha.. aika nuori.. ennen oli Tunturin Poro-pyörä.. sellanen hopea missä oli poron kuva hiekkalaatikolla ; )

Mut toi on viilee pyörä, varsinkin minun tyylikkään kissa-kypärän kanssa.. siinä on piru- ja enkelikissat... ; )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat