Kuka katso eilen...

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Kuka kaso eilen myytinmurtajien uuden jakson?? Entä mitä piditte asteikolla 1-10 oma arvosanani on 9 1/2

Kommentit (7)

Vierailija

Tämä tulee hiiieman myöhässä, mutta en katsonut. Muutaman kerran olen sitä ohjelmaa katsonut, mutta ei se niin järkevä ole, että joka jakson katsoisi.

Vierailija

Olen katsonut sarjaa muutaman kerran ja on siinä joskus ihan mukavia kokeiluja. Isäni katsoo sitä aika paljon. Oma arvioni sarjasta on mukava muutaman katselu kerran ansaitseva TV-ohjelma. Ei mitän sen kummempaa, ja ei saanut minua mitenkään koukkuun.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:Olen katsonut sarjaa muutaman kerran ja on siinä joskus ihan mukavia kokeiluja. Isäni katsoo sitä aika paljon. Oma arvioni sarjasta on mukava muutaman katselu kerran ansaitseva TV-ohjelma. Ei mitän sen kummempaa, ja ei saanut minua mitenkään koukkuun.

Juu, minulla vanhin isoveljeni katselee siitä joka jakson...

No, minun pitää nyt lähteä kouluun... Koulu kun alkaa klo 11.05, niin tässä kerkeää ihan helposti pyörällä kovaa, pellon poikki oikaisemalla 11km matkan kouluun, moro!

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Hanhihannu kirjoitti:Olen katsonut sarjaa muutaman kerran ja on siinä joskus ihan mukavia kokeiluja. Isäni katsoo sitä aika paljon. Oma arvioni sarjasta on mukava muutaman katselu kerran ansaitseva TV-ohjelma. Ei mitän sen kummempaa, ja ei saanut minua mitenkään koukkuun.

<br />

Juu, minulla vanhin isoveljeni katselee siitä joka jakson... <br />

<br />

No, minun pitää nyt lähteä kouluun... Koulu kun alkaa klo 11.05, niin tässä kerkeää ihan helposti pyörällä kovaa, pellon poikki oikaisemalla 11km matkan kouluun, moro!

Epistä että saat mennä kouluun vasta noin myöhään,aika pitkä matka sulla kouluun :$ Ja sitten aiheeseen en ole katsonut yhtään jaksoa siitä sarjasta

Vierailija

en kattonu oon ehkä pari kertaa kattonu on se iha hyvä mut mä katon sen sillon jos se tulee samalla kun avaa telsun

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat