Mitä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

hauskaa ja ikävää teille on käynyt tänä päivänä.

-Menin kirjakauppaan ja olin ostamassa Guinnes world records kirjaa, mutta siellä ei ollutkaan 3-d laseja, joten en ostanut sitä.

+löysin 2e juhlarahan (kuulostaa varmaan tyhmältä).

Sivut

Kommentit (61)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto Ankka-94 kirjoitti:Kohta varmaan Wondy sanoo, että Kemiahan on helppoa : D (en yllättyisi lainkaan).

:'D No ei nyt oikein niinkään. En minä nyt kemiassa huono ole, sain siitä kuitenkin ysin, muttei kuulu vahvuusalueisiinikaan.

Hanhihannu kirjoitti:Ja Wondy, hiukset on välillä hyvä pestä kuten varmasti tiedät vanhempana ja viisaampana.

Jep, näin on^^ Minulla tosin tuo 'välillä' tarkoittaa 'joka toinen päivä'.

Päivän hyvät asiat: heräsin jo puoli yhdeltä, ja söin aamupalaksi pieniä karjalanpiirakoita. Kävin myös koiran kanssa tunnin lenkillä ja palautin samalla kirjaston postilaatikkoon yhden Lucky Luken, vieläpä ajallaan.

Huonoa on se, että näiden pikkuisten karjalanpiirakoiden jälkeen söin seuraavaksi varttia vaille viideltä. Tuloksena epämukavan voimaton olo. Lisäksi en ole ehtinyt tehdä juuri mitään, ja kello on jo noin paljon. Laiskottaakin taas vaihteeksi niin paljon, ettei mitään rajaa.

Vierailija

Tänään oli mukavaa että pääsin kirjastoon, ja lainasin sieltä kolme kirjaa. tyhmää oli taas se että pitää haravoida koko piha.

Vierailija

Voi *½#%@ nyt ottaa päähän niin paljon että... ärhh... Tänään sain edellisen jakson kokeet takaisin ja arvosanat eivät olleet sitä mitä odotin ja miltä tuntui kokeen aikana kun teki sitä. Eilenhän, vai mikä päivä se nyt oli, hehkutin täällä että kemia on helppoa, niin kyllähän se koe oli aika keskiverto, mutta kun tein siinä niin monta helppoa virhettä että kun jälkikäteen ajattelee niitä virheitä, niin kyllä ottaa päähän, kun olisi voinut saada paljon paremman numeron, jos olisi vain tehnyt tarkasti tehtävät. Toinen, mikä ottaa tänään päähän, on että koulu loppui vasta 16.15 ja heti sen jälkeen oli autokoulu, joka kesti yli kuuteen.

Ainoa hyvä asia tässä päivässä on se, että tänään alkoi syysloma. Loma kyllä täytyy käyttää akkujen lataamiseen ja rentoutumiseen.

Vierailija

Wondylle asiaa:

Ohhoh, Wondyliini, sulla on hiuuuukan pidemmät hiukset kuin mulla, leikkasin 30 senttii veks, ( tai, isukki leikkas, ent. parturi/kampaaja ;)kätevää!) ja nyt ne on hiuuuukan yli keskiselän...yhä luokan pisimmät!!JESS! Pesen lähes päivittäin, sakasassa on niin paljon pkokaasuja että hiukset kerkee rasvottuu 8-tuntisen(välkät mukaanlukien)koulupäivän aikana...yäk.Onhan se rasittavaa, mutta tykkään käydä suihkussa.

Joopetille:

Hahhaa, meitsipä näkee simpsonit jo 19.30, aikaero!!! nytkin kello on 17.01...

Samille: JO HETI AAMUSTA??? Et kai tarkoita aikasin aamusta, mulla alkaa ennen kahdeksaa koulu, onneks äiti ajaa kouluun, montakymmentä kilsaa matkaa, pitää herätä joskus kuudelta, jos haluaa aamulla suihkuun niin 5.30...:) kaikkeen tottuu...

Ja sitten asiaan! (viimeinkin...)

plussat:

-nukuin puol tuntii liian kauan, mutta kerkesin kouluu!

-Sere kehräs tänä aamuna mielettömästi mun mahan päällä, tosin mustat petivaatteet täynnä kissankarvoja :S

-Oli KUVISTA!!!<3<3<3<3<3

-ranskan tunnilla ei tarttenu tehä mitään, oltiin vaan puhuttu asioista...

-Mulla ei oo kylmä

-Oli hyviä eväitä, kiitti äippä! (saksassahan ei oo kouluruokaa)

-Huomenna pääsee ratsastamaan!!!!!!!!!ihanaa...

-Historian testi meni loistavasti, Frau Bernhardt pölötti kokoajan, ja jos kysyi, niin se kertoi vastauksen hiukan mutkitellen...Ihme ope, yrittää kalastaa meidän suosion, KUKAAN ei tykkää siitä...

-Mulla on siisti huone?????ihme...

-Oon muutenvaan iloinen!

Miinukset:

-Mulle tuli ikävä kouluruokaa...

-kesä alkaa väistyä, mutta puolilla puista on vihreät lehdet? Tahtoo syksyn!!!

-suomen kieli heikentyy päivä päivältä, en muistanu sanaa hella :S

-Tänää oli matikkaa...plääh. sain vitosen kokeesta...Tunnilla oon sitten aina melkein paras, mutta kokeissa meen paniikkiin, tulee blackoutteja ja söherrän mitä sattuu...(Saksassa numerot kokeisiin on toisenlaiset; ykkönen on paras, kutonen huonoin!)

Vierailija

-Ens viikolla alkaa syysloma, ja pääsen (ehkä) yhtee kivaa työpaikkaa.

-Liikkatunnilla oli kivaa (:

Sitte huonot asiat: -Viime jakson tokarissa on suomen kieli (eli äikkä) laskenu kaks numeroa sen takia, että meille tuli joku uusi ope, joka tekee kokeista ihan liian vaikeita ja monimutkaisia, ja arvostelu on ihan hanurista.

-Sinne työpaikkaan tuntuu olevan hirveän vaikea päästä kun sitä johtajaa ei koskaan tavoita. Aina sillä on jotain tärkeämpää tekemistä, ja alkaa tuntua, että kohta alan olla jo niin rasittava, ettei ne enää halua mua sinne :\

Vierailija

Sain tänään Äikänkokeesta 9-. Olen siihen ihan tyytyväinen. Koulu loppui tänään klo 13.00 ja huomenna onkin jo syyslomapäivä. Hyvin siis menee!

Vierailija

Sherezegradpse (ÄRR): kirjoitti:Samille: JO HETI AAMUSTA??? Et kai tarkoita aikasin aamusta, mulla alkaa ennen kahdeksaa koulu, onneks äiti ajaa kouluun, montakymmentä kilsaa matkaa, pitää herätä joskus kuudelta, jos haluaa aamulla suihkuun niin 5.30...:) kaikkeen tottuu...

Minä joudun heräämään klo 06.00, katsos kun täytyy joko kävellä tai mennä pyörällä kouluun, ja matkaa on täällä Karjalassa 11km...

Minä käyn suihkussa joka toinen päivä, kun niskaan aina putoaa täällä metsän keskellä noista puista ties mitä pihkaa yms. ... Ja kun käyn suihkussa, niin käynt aamuisin, herää ainakin paremmin, ja suihkun jälkeen kahvi... nam! : D

Vierailija

JES kerrankin saa olla rauhassa koneella !!ei oo kaiken maailman ****-sepot valittamassa kun on kaiken aikaa dataamassa ja tekemässä kaikkea muuta.musaa on tullu kuunneltua loman aikana ja oon nytkin IN REALY BIG CITY SPENDING MONEY!! (toivottavasti meni oikein)

Vierailija

niin ja --- tulee kun moposta löpö loppu puoli tiehen ÄR joutu talsia 5KM rämeikössä.no saapahan lomalla nukkua pitkään tänään heräsin noin abaut 13.00

Vierailija

+ Koiranpentuni ei ole vielä päättänyt tulla repimään minua kappaleiksi...(Siis hiukset irti ja sukkiin reiät.)

- Joudun harjoittelemaan tiistain ympänkokeisiin,enkä ole harjoitellut yhtään tai edes tehnyt läksyjä...Hiukset pitäisi harjata kun en ole harjannut niitä varmaan viikkoon..(oikeesti)

..Inhoan takkuja..

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei oo toistaiseksi tapahtunut mitään ikävää yllättävää. Ihan tavallinen sunnuntai, ja ihan älyttömän tylsä. Ei oikein keksi mitään kivaa tekemistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat