Kenellä on Playstation 2?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla ainakin on (ja 18 peliä.)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

On Juu ja pelejä varmaan 50kpl. ei kyllä tule enää pelattua varmaaan laitan myyntiin tässä , kun kerkiän.

Vierailija

On ollut jo pitkään.

Pelejä on noin 13kpl.

Olen pitkään miettinyt, että kannataisko osta PS3.

Jos ostan sen niin pitää omilla rahoilla.

Vierailija

Hobs, ja vastaaampa sitten oikeaan kysymykseenkin, eli onhan meillä, jo kauan ollut... Ja pelejä on noin 30kpl.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Onko sulla Dj se uusinkin, se joku suomi hitit vai mikä olikaan... Meillä on kaikki muuta paitsi se... :^/

Joo löytyy sekin, ja Singstar Abbakin. Singstar Disney ei myöskään löydy meiltä.

Vierailija

Meillä on, ja on ollut jo kauankin. Meillä on paljon 2:n pelejä, sitten on myös paljon 1:n pelejä. En nyt jaksa luetella kaikkia niitä on niin monta. Mutta meillä on yksi Mikki Hiiri peli: Mickey's wild adventure peli, se on ykkösen peli. Se on tosi hyvä, mutta siinä ei voi tallentaa sitä tasoa, mihin jää, ainakaan en osaa. Se on ihana peli.

Vierailija

Mulla on pleikkari 1 ja 2.Kakkoselle seuraavat pelit:The legend of spyro:a new beginning,The legend of spyro:eternal night,eye toy play sport,crash bandicoot:the wrath of cortex ja singstar suomirock.Elikkä viisi peliä löytyy.ykköselle oli seitsemän peliä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat