Karhukoplan Trampoliinipuhallus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko teille käyny karhukoplan trampoliinipuhalluksessa sillein, että painat vaikka vasenta nuolinäppäintä ja se lähteekin menemään oikealle. Minulle on käynyt niin monta kertaa:s

Kommentit (12)

Vierailija

No joo, mutta minulle käy joissain tasoissa sillein, että kun se karhukopla jää metallin ja katon väliin, se alkaa pomppimaan hirveetä vauhtia.

Mutta arvatkaapa mitä! Äskön kun pelasin sitä peliä, pääsin sen läpi ja sain ykkösmitalin ja tietty nousin top-10 listalle sijalle 6!

Vierailija

Mattiii kirjoitti:No joo, mutta minulle käy joissain tasoissa sillein, että kun se karhukopla jää metallin ja katon väliin, se alkaa pomppimaan hirveetä vauhtia.<br />

<br />

Mutta arvatkaapa mitä! Äskön kun pelasin sitä peliä, pääsin sen läpi ja sain ykkösmitalin ja tietty nousin top-10 listalle sijalle 6!

Hieno saavutus!

Vierailija

Muistaakseni olen saanut sen miljoonaa kiitävän kaehuveikon kiinni miltei joka kerta, täytyy vain ennakoida mihin se syöksyy.

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:Siinä on tosi paljon bugeja....mutta olen omasta mielstäni onnistunut pelaamaan yhden hyvän pelin trampoliinipuhalluksessa.

Hah! Sinähän vesit sen yhden hyvän pelin sitten ihan mahdottomasti sillä olet listalla ekana aivan hillittömin tuloksin. Ja siinä pelissä on bugeja yhtä paljon kuin ihmisillä on karvoja.

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:

Kaljakori kirjoitti:Siinä on tosi paljon bugeja....mutta olen omasta mielstäni onnistunut pelaamaan yhden hyvän pelin trampoliinipuhalluksessa.

Hah! Sinähän vesit sen yhden hyvän pelin sitten ihan mahdottomasti sillä olet listalla ekana aivan hillittömin tuloksin. Ja siinä pelissä on bugeja yhtä paljon kuin ihmisillä on karvoja.

Anteeksi että tripla-postaan mutta tuli virhe tuossa kolmannessa sanassa, sillä sen piti olla "vedit" eikä "vesit".

Vierailija

Nakki2 kirjoitti:On käynyt kuule paljon muutakin erikoista Karhukoplan trampoliinipuhalluksessa.

Jep. Paljonkin.

Vierailija

Ei ole käynytkään.....

Mutta joskus kun se jää metallin ja katon väliin niin se lähtee miljoonaa alas päin ja sitten se on mahdoton.

;)

Vierailija

Siinä on tosi paljon bugeja....mutta olen omasta mielstäni onnistunut pelaamaan yhden hyvän pelin trampoliinipuhalluksessa.

Vierailija

jonzkuaku kirjoitti:Ei ole käynytkään.....<br />

<br />

Mutta joskus kun se jää metallin ja katon väliin niin se lähtee miljoonaa alas päin ja sitten se on mahdoton.<br />

<br />

;)

Minulla ei ole käynyt samaa kuin Nelkulle, mutta on käynyt sama kuin sinulle. Se tapahtuu minulle monta kertaa kentässä nro 11.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat