Mitä kuuluu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin, tässä on keskustelu jossa voitte vapaasti kysellä kavereilta mitä heille kuuluu. Mutta älkää muutako tätä ihan chattailyks, Eittei Wondyt sun muut suutu :D .......;)

Sivut

Kommentit (54)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Ihan hyvää vaan, luin tossa pari tuntii sitte Roope Suuri AAT (numero 11) loppuun ja sitte tulin koneellee

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Yhyy.. kaikilla oli syysloma kun minulla oli koeviikko.. sain ainoana luokasta kympin matikankokeesta, jee, jee!! Se on kivaa, mitä vielä... söin sen ja syysloman kunniaksi niin paljon suklaata että nyt oksettaa, oon juonut puol litraa vettä tässä... ihan hyvin menee oikeastaan, wondy-tyypit on suloisia, varsinkin rastapäiset nalle-nassut joilla on mustapunaisia vaatteita ja new rockit.. suloisia, voi hellanlettas!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hanhihannu kirjoitti:Nuin lausahti meidän ala-asteen ope kolmannella. Nuo renksu housut ovat minulle hieman mysteeri. Voisiko Wondy vinkata mistä voisi nähdä kuvan...

Googlen kuvahakuun 'Poizen Industries pants', saat vähän tuntumaa, millaisia housuja käytän. Suosin kyllä niitä tyköistuvampia malleja. Kokeilin muillakin käyttämilläni merkeillä, mutta tuolla löytyi eniten. Nämä uusimmat ovat merkkiä Living Dead Souls (ihania nimiä : D), ja näiden pesulappujen takana lukee lähes aina: "You are now part of living dead souls." Thanks for appreciating our product.:')

Hanhihannu kirjoitti:Itsellekkin tahtoisin nuo violetti-musta raidalliset sillä kyseiset värit sopivat kivasti yhteen.

(Itsekin yhdellä k:lla, itse + liitepartikkeli -kin.) Totta, rakastan violetin ja mustan yhdistelmää! Uusin bändipaitani noudattaa samaa väriskaalaa, samoin meikkini. Lapaseni ja kaulaliinani ovat raidalliset, tietysti violetti-mustat, samoin uusimmat sukkahousuni ja nyt myös nuo sukat : D

Hanhihannu kirjoitti:Paita taas kuulostaa suht OK hankinnalta, mutta en olisi uskonut, että sinä ostaisit sellaisen. En tiedä miksi... Ja jos halaat sitä korsettia niin vimmatusti sieltä Kampin yläkerran liikkeestä (Koska siellähän ainakin myyjillä on sinun sanomasi mukaan sellaiset^^) niin hyvä tyttö, osta se.

Mikä paita? Sen neuleen lisäksi en ostanut mitään paitaa.. Ainoastaan paitulin, eli yöpuvun. Joko sekoitit miehekkäästi nämä termit, tai sitten olen ajatuksissani kirjoittanut puuta heinää : D Kyseessä on siis mekon tyyppinen yöasu, punainen suurella (ja söpöllä^^) printillä. Kyllä, Kampin yläkerrassahan Morticia sijaitsee! Hyvä poika : D Korsettia ei vaan osteta ihan niin, että kävellään kauppaan ja kas, ostanpa korsetin! Pitää ottaa selvää, millainen on hyvä ja kestävä. Muovi-vai metalliluut, tavalliset vai spiraalit, plansetti vai ei, koko- vai vyötärökorsetti... Mutta kyllä minä sen vielä hommaan ; )

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti: Minäkin ostin eilen Rottatouille elokuvan 11,95 kun olen halunnut sitä kaamean paljon ja en jaksanut odottaa jouluun.

Meillekin ostettiin eilen Rottatoulle elokuva, vaikka olen katsonut sen elokuvissa. Katsoin elokuvan eilen illalla.

Ihan hyvää kuuluu, syön nyt joitakin salmiakki karkkeja, mistä en tykkää yhtään, mutta ei ole muutakaan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pitää siivota huone >_< Päivä pilalla. Laiskottaa ihan mielettömästi, heräsin varttia vaille kaksitoista, ja istun yhä yöpuvussa. Hyvä juttu oli se, että koirani tuli aamulla nukkumaan viereeni<3 Huomenna (sen lisäksi, että siivoaminen on ohi) lähden keskustaan^^ Vaatteet, täältä tullaan-->

Vierailija

Kohtalaisen hyvää kuuluu. Tulin just ulkoo. Olin kai ulkona kunolla ekan kerran kolmee päivään, kun olin vielä eilenkin vähän päälle 38 asteen kuumessa. Syysloma alkoi keskiviikkona ja jatkuu vielä koko ensiviikon. Huomenna lähden Turkuun. Eilen kyllä oli hirveä olo kiitos kuumen, mutta ei ooneksi enää. Sen kyllä huomasin,että normaalisti pyöräilen 5-6 vaihteella koko ajan reipasta vauhtia, mutta nyt piti pysähtyä kahesti hengähtämään kun ei meinannut jaksaa. Oli jotenkin kumman tuskasta menoo. Kai se oli tuo kuume.

Vierailija

Af1 kirjoitti:Meinasin unohtaa! Miten teillä alkaa syysloma kesken viikkoa, minulla alkaa perjantaina.. ja vielä, sain 8- yltin kokeesta, aloin pillittämään täyttä kurkkua, ja oli oppilaskuntavaalit, kamu oli siellä tarkistamassa leimoja ja muuta niin kun oli tylsää se piirteli Pupseja..

Joillakin syysloma kestää viikon, mulla ois ollu vaan to-pe vapaata, mutta tehtiin yks lauantai koulupäivää, eli saatiin myös ke vapaaksi.

Oisko sit lyhyillä syyslomalaisilla pitempi joululoma, yleensä meillä on ollu pitkä joululoma.

Vierailija

Sami-96, etkö sinä sanonut jossakin keskustelussa sanonut olevasi viitosella tai kuutosella? Miten sä sitten kahvia juot? (no okei mun äiti alotti kahvin juonnin 9-vuotiaana)

Vierailija

Tiedän, että tämä on turha viesti, mutta ''nostelua''

Ja nyt en oikeasti ehdi kertoa omasta päivästäni, joten kerron joskus toiste.....;)

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:hyvää kuuluu olin kolme päivää pois koneelt kun olin uimas

Olit uimassa kolme päivää?

niin tai oikeestaan kaks paivää ja niinä päivinä vaan 2.5tuntii uimassa. Koska me oltiin Vantaalla siel uudes kylpylähotelli Flamingossa. Ja kyl meCarl Barksin joulu ykkös ja kakkos osan, :D Mun piti mennä yleisil koneil mut en ehtiny. Ja huomenna mammal ja vaaril (missä ei oo tietsikkaa) sunnuntaihin asti ja sitten sunnuntaina taas uimaan tällä kertaa kuitenkin caribiaan Turkuun. Ja sinne tulee sitten meijän perhe ja mun serkun perhe :) Että kyllä tällä viikolla täytyy uida ja paljon. Noo olin tänään ratsastamassa myös hyvinhän sekin meni pudottua ei ole vielä kertaakaan tullut. Ja sitten tallille takas maanantaina taluttaa. Että aika kiireinen viikko. ja sitten maanantaina pitäis vielä mennä kouluunkin :$ Kiitos kaikille ketkä jaksoivat lukea tämän sillä tämä on aika pitkä.<3333 ja sori jos tuli kirjoitusvirheitä :^)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat