Mikä on toive-ammattinne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, otsikkop selittääkin kaiken? Minun unelma-ammattini taitavatkin jo klaikki tietää...

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olisi upeaa jos pääsisi piirtämään ja käsikirjoittamaan Aku Ankka tarinoita. Minulla olisi niin paljon ideoita, mutta ei ole oikein tollaista ankka piiros osaamista... Myös jonkinlainen Aku Ankka toimitukseen liittyvä ala voisi olla mieleisä. Mutta jos ei näitä niin minua kiinostaisi elokuva ala. Joko ohjaajana tai käsikirjoittajana. Eloku systeemit on minun mielestäni niin kiinostavia! Ja miksi ei vaikka kirjailijan alaa minulle. Ja Subillekkin olisi mielekäs mennä töihin, BB ohjelmaa ajatellen... Mutta toisin sanoen haluaisin isona olla jotain muuta kuin pelkkä tavis, mutta en halua olla mikään Seiskan kansikuva pränttikään.

Vierailija

Haluaisin malli-näyttelijä-SM-liiga tanssija-ratsastuksen opettaja-meikkaaja-stylisti-laulajaksi! (siis noiksi kaikiksi!!;P Voi kun ne voisi yhdistää!!)

Vierailija

Enpä ole vielä päättänyt, mutta on tässä vähän alkanut hahmottua, mikä kiinnostaa ja mikä ei.

Noh, pienenä ainakin halusin formulakuskiksi tai rekkakuskiksi. Muistaakseni halusin myös poliisiksi. :D Ne ammatit ei kyllä minua enää kiinnosta.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minä aion Akuankkapiirtäjäksi! Tai jos en, niin sitten käsikirjoittajaksi, tai jos en, niin lyön rahoiksi omatekemilläni hahamoilla.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

1. Ankkapiirtäjä

2. Sisustusarkkitehti ~jotain sillä linjalla

3. Kuvisopettaja

4. Joku eläimiin liityvä

= tähtäimessä olevat ammattihaaveeni. Tähän asti. Tietysti voisi harkita muusikon uraa mutta ehkä keikkaelämä ei sopisi minulle.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minun toiveammattini on: Telinevoimistelija, Uimahyppääjä (Joka hyppää uimalaudalta ja tekee kaikkia voltteja ilmassa) tai sitten joku Aku Ankan toimituksen työntekijä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuten Wonderlustkin jo tuossa sanoi, "Pikku hiljaahan minun pitäisi jo tietää, mitä aion tulevaisuudessa opiskella ja tehdä" niin täysin sama juttu on omallakin kohdalla, eli että miksi rueta? Eikä sekään ole aina niin yksinkertaista, että pääsisi juuri sellaiseen työhön mistä haaveilee.

Pienenä lapsena haaveilin (täytyy myöntää); Aku Ankan piirtäjän ammatista, argeologiksikin haaveilin sitä myöhemmin, ja taisipa olla sen jälkeen jopa kirjailian hommat haaveena. Mutta ne ovat rehellisesti sanoen vain lapsuuden haaveita. Nykyään ei siis ole oikeastaan haave-ammattia. Saapa nähdä ja aika näyttää.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No näillä näkymin toivoisin tulevani aivan tavalliseksi tavi duunariksi. Amistosta sähkölinja houkuttelee kovasti ja on tehnyt sitä jo pitkään. Mutta jos haetaan ammattia missä haluaisi päästä toteuttamaan itseään, haluaisin käsikirjoittaa vakituisesti Ankka tarinoita.Piirtäjäksi olen liian huono, mutta perinpohjaisia ja hyviä juonia kyllä tarinoihin keksisin.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Monta haavetta...

-Sairaanhoitaja(Vois pelastaa ihmisiä)

-Palomies(Vois pelastaa myös muita esim. kotieläimiä)

-Piirtäjä(Oon aika hyvä piirtämään(No, en silti mikään paras, mutta en huonoinkaan)

-Bussikuski(vois ajaa bussilla, kuljettaa ihmisiä, ja vieläpä pelastaa maailmaa*)

-Rekkakuski(vois kuljettaa kuormia)

-Kirjakustantaja(Aika paljon kirjottelen koneella(mm.akkaridekkareita)

*Ootteko koskaan ajatellu että bussikuski voi pelastaa maailman? Perustelu: Jos kaikki ajavat omilla autoillaan, tulee yhestä autosta päästöjä 6,5-12,5 L/100KM! Yhteensä viidestäkymmenestä autosta voi tulla yli n.300L/100KM kun taas tuo viisikymmentä autollista ihmisiä menee linja-autoon joka kuluttaa n20L/100KM voi tulla 20L/100KM vähemmän päästöjä, joten ryhdyn luultavasti busskuskiksi...

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:Monta haavetta...<br />

-Sairaanhoitaja(Vois pelastaa ihmisiä)<br />

-Palomies(Vois pelastaa myös muita esim. kotieläimiä)<br />

-Piirtäjä(Oon aika hyvä piirtämään(No, en silti mikään paras, mutta en huonoinkaan)<br />

-Bussikuski(vois ajaa bussilla, kuljettaa ihmisiä, ja vieläpä pelastaa maailmaa*)<br />

-Rekkakuski(vois kuljettaa kuormia)<br />

-Kirjakustantaja(Aika paljon kirjottelen koneella(mm.akkaridekkareita)<br />

*Ootteko koskaan ajatellu että bussikuski voi pelastaa maailman? Perustelu: Jos kaikki ajavat omilla autoillaan, tulee yhestä autosta päästöjä 6,5-12,5 L/100KM! Yhteensä viidestäkymmenestä autosta voi tulla yli n.300L/100KM kun taas tuo viisikymmentä autollista ihmisiä menee linja-autoon joka kuluttaa n20L/100KM voi tulla 20L/100KM vähemmän päästöjä, joten ryhdyn luultavasti busskuskiksi...

Mun iskä on muuten bussikuski!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat