Oletteko te ikinä ajatelleet...

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

...että vau!! kuinka paljo viestejä tolla toisella on että en ikinä saavuta sitä määrää. Mä oon ja ajattelen vieläkin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Wondy kirjoitti:Suuren viestimäärän sijaan olen joskus katsonut, että onpa hieno viesti, olisipa tuo minun kirjoittamani.

<br />

Tuota mieltä minäkin... Monesti kun olen katsonut sinun viestejäsi, ajattelen aina että taas sinä keksit/tiedät jotain tuohonkin topicciin kirjoitettavaa, ja kun minä en siihen mitään aiemmalla kerralla keksinyt... Tai sitten jos on joku uusi topic, ja sinä olet kirjoittanut sinne vaikka ennen minua, yleensä jään sanattomaksi... :^/ No, täällä on kuitenkin muutama vielä jotka sinunkin viestejä täydentää, ja hyvä niin, ei luulisi että mikään viesti jää epäselväksi... <br />

<br />

Oho, keksin sentää jotain tähän topicciin kirjoitettavaa, mutta onko tämä nyt turha vai ei niin turha viesti?<br />

<br />

jonzkuaku kirjoitti:Tälläinen viesti on nykyään ehkä minun pituuteni

<br />

Totta, sinunkin viestit ovat pidentneet alkuaikoihin verrattaessa. Minunkin viestit ovat nykyään paljon paremmin perusteltuja ja pidempiä, esim. tämän tuplalainauksen myötä, saa melkein kaiken asian yhteen viestiin.<br />

<br />

Kiitti Wondy, kun tämänkin taidon opetit.<br />

<br />

Frodo95 kirjoitti: Ja on aivan väärin vertailla 2 kuukautta rekisteröyityneenä olleen viestimäärää 5 kuukautta kirjoitelleeseen^^

<br />

<br />

Totta, moni ei välttämättä ihan sivuston alkuaikoina päässyt rekisteröitymään, siltä kannalta tuo aktiivisimmat kirjoittajat listan suunnittelu on minusta aika typerästi tehty... Minusta tuota listaa ei pitäisi olla ollenkaan, koska nyt jossain lokakuussa relkisteröityneillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä sinne... <br />

<br />

(Nyt sitten Wondy tulee täydentämään tätä viestiäni, olen aivan varma)!

Oho, ei se olekkaan vielä täydentänyt... No, on sillä vielä 2h aikaa täydentää...

Vierailija

No oon han mä joskus ollu kateellinen,mutta nykyään mä oon kateellinen enemmänkin niille joilla on pitkiä ja asiallisia viestejä.

Vierailija

Mie en oo ollu kateelline.

Mut kyl katon ain paljo viestei kenelkii on.

en oikeestaa välitä siitä paljo kenelkii on, pidän enemmänkin kunnon viesteistä. Ja yritän itse kirjoittaa sellaisia.

Vierailija

En ole ajatellut koska en ole kateellinen toiselle jolla on paljon enemman viesteja.Ps:Olen Espanjassa niin joudun ottamaan a:n tai o:n kun ei ole muuta.

Vierailija

No nyt minä tajusin tämä topicin, hidasälyinen kun olen... :^/

En ole koskaaan ollut kateellinen jollekkin muulle, syynä viestimäärä, tälläkään hetkellä, ei kovin monella oli minua enempää viestimäärinä. Minulle ne on yksi ja sama, kun ei niillä mitään tee, saa vain nimensä listalle, ei yhtikäs mitään muuta!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

ok, mä ajattelin ku olin justa alottanu että hyvä ku voisin saada ees sata saati sitte tuhat. Mutta katos paljo mulla nyt on HAH, nyt mulla on sen vitsin s******n numero mittarissa ja koko ajan tulee lisää.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Njaa enpä ole.. sehän riippuu vaan kuinka paljon käyt ja jos rekkasit heti , kun pystyi niin ei siinä mitään.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No en tosiaankaan. Suuri viestimäärä, hyvät ihmiset, EI ole tavoiteltavan arvoinen asia! Hyvät viestit ovat.

Suuren viestimäärän sijaan olen joskus katsonut, että onpa hieno viesti, olisipa tuo minun kirjoittamani. (Terpat vaan Tehwinille ja King Henkalle.) Mitä hienoa on siinä, että on kirjoittanut paljon, jos tietää että valtaosa tästä on parin lauseen spämmäystä ja tuplapostausta? Tämä kadehdinta tosin selittää paljon. Mutta kyllähän se jo tiedettiinkin.

Vierailija

Ihan sama muiden viesti määristä, katson kyllä yleensä sen, koska katson onko jollain noussut kushipäähän kun on pääsyt tarpeeksi pitkälle

Vierailija

En kyllä ole miettinyt kenenkään viesti määrä ja vieläpä olla sille kateellinen. En, en... Mielestäni viestimäärä on asi jota ei edes tarvitsisi olla näillä sivuilla. Mutta joskus olen siitä omalla lailla kateellinen, että jotkut käyttäjät kuten Wondy, Tehwin, King Henkka ja Mikko M kirjoittavat niin upeita viestejä. Olisi ilo osata itsekkin kirjoittaa samallalailla, mutta oppiihan sitä kun harjoittelee! : D

Vierailija

Taidan käsittää, mitä tarkoitat. Sinun kannattaa kuitenkin ajatella, että kolme kuukautta on pitkä aika. (Monet ovat sinua 3 kuukautta edellä), ja siinä ajassa voi saada vaikka kuinka paljon posteja. Tosin kannattaa kuitenkin miettiä, mitä kirjoittaa. Minulle ainakin tärkeämpää on viestin laatu, ei se, että saisin tuhat postia.

Esimerkiksi Wondy, joka kirjoittaa todella asiallisia ja mieleenpainuvia viestejä, ANSAITSI 1000. viestinsä. Olen itse asiassa aika kiitollinen, kun täällä sivuilla on sentään muutama sellainen henkilö. (Tehwin, Mikko, King Henkka)

Lisäksi tämä kyseinen tavoittelu voi lisätä spämmäyksen ja tuplapostauksen määrää, joten postien saanti kovalla kiireellä ei ole kannattavaa. Malta odottaa, niin kyllä sinä ainakin ne 1000. viestiä joskus saat. Viestimäärä ei siis ole ollenkaan niin tärkeä, kuin viestin laatu.

Vierailija

En ole ollut kateellinen toiselle viestimäärän takia. Eihän viestien määrä ole keskustelun pääasia vaan, että kirjoittaa kunnon viestejä ja perusteleekin asiansa, onneksi niitäkin käyttäjiä on tännekkin siunaantunut. Kiitokset teille!

Ja on aivan väärin vertailla 2 kuukautta rekisteröyityneenä olleen viestimäärää 5 kuukautta kirjoitelleeseen^^

Mary-Kate kirjoitti:Lisäksi tämä kyseinen tavoittelu voi lisätä spämmäyksen ja tuplapostauksen määrää...

Jep, porukka kirjoittaa nopeasti mitä sattuu, kasvattaakseensa vain omaa viestimääräänsä, järki käteen. Mutta eihän nyt aivan pienimmiltä käyttäjiltä voi odottaa yhtä fantastisia viestejä kuin esim. Wondylta, mutta on täällä nuoriakin käyttäjiä jotka kirjoittavat erittäin hyvin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat