Niko - lentäjän poika

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotteko katsoa kyseisen elokuvan? Jos aiotte, perustelkaa miksi. Jos ette aio, ei tarvitse perustella. Minua ei kiinnosta koko elokuva. Jos aiotte tokaista minulle tutun, "Turha keskustelu." viestin, älkää kirjoittako niin.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

En mene katsomaan. Traileri näyttää tylsältä ja säästän rahani mieluummin johonkin toiseen elokuvaan, sillä ei ole ollenkaan järkeä mennä katsomaan jotakin elokuvaa joka ei kiinosta vähääkään.....

Vierailija

Mielestäni elokuva on upea!Ehdottomasti katsomisen arvoinen!Pidin paljon tarinasta, ja olin iloinen ettei elokuva ollut mikään:"Petteri Punakuonon poika", sillä se olisi pilannut elokuvan täysin.Elokuvassa oli hienosti käytetty omia hahmoja, eikä Petteri Punakuonoa, tai mistään muusta elokuvasta tuttuja henkilöitä ollut mukana.

Hahmot olivat kiehtovia, ja hyvin suunniteltuja.Niko oli ehkä liian tavanomainen ollakseen niin "Lentäjän poika".Olisipa ollut edes hauskannäköisiä "hiuksia" päänsä päällä.Julius orava oli elokuvan ärsyttävin henkilö, ja olin tukehtua popkorniini, kun huomasin että Juliuksella on tyypillisen miesmäiset "tissit"XD.Mutta rakastuin kyllä pahiksiin.(Hitto vieköön, täytyisi jo luopua tästä "pahisrakkaudesta".Melkein jokaisessa sarjassa kannatan aina pahiksia.mm.Leijonakuninkaan Scar, Muskettikoirien Rochefort, Leijonakuningas kakkosen Zira)Musta Susi on vain niin lutunen:B.Mutta pidin kyllä eniten Räyskä-sudesta.Niin herkullinen design.Rrrrakastan arpien täyttämiä koiria.Ja mikä olisi vielä ihanampaa kuin Jussi Lampi ääninäyttelijänä?Ruusun aika-nimisen sarjan näyttelijä, hämmästyin kun kuulin asiasta siskolta.En olisi ikinä uskonut 0__o.

Elokuva on kyllä inspiroinut Disneyltä suurimman osan, ehkä jopa liikaakin.mm.Leijonakuninkaassa Simba ei saa mennä Elefanttien hautausmaalle, siellä on hyeenoja.Nikossa suurinpiirtein sama juttu.Ei saa mennä tiettyyn paikkaan, siellä susia.Myös kohtaus:"Kiilttii?" löytyy sekö Nikosta että leijonakuninkaasta.(Hyvin samankaltaiset kohtaukset)SPOILERI!Myös kohtaus jossa Wilma-lumikko laulaa poroille baarissa, on suurinpiirtein inspiroitu Basil-hiirestä.Siinä Kitty-niminen stripparihiiri laulaa myös samankaltaisessa ympäristössä.(kohtauksen voi löytää Youtubesta lauseella:Let me be good to you)Tutulta näyttää, hm?

Mutta pidän todella paljon tuosta elokuvasta, ja aion ostaa varmasti sen, kunhan se tulee markkinoille DVD:nä.(Ehkä minun pitäisi hillitä tätä höpötysmäärää)

Vierailija

Olen sen verran utelias ihminen, että haluaisin sen kyllä nähdä. Ja tässä syy: sehän on ihka-aito Suomalainen elokuva, kuulemma 6 miljoonaa käytetty, ja sitä on kovin kehuttu - 5-4 tähteä on sille tuikkinut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat