Ensimmäinen Aku Ankka lehti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kellä on ensimmäinen Aku Ankka lehti. Minulla lehti on vuodelta 1951. Ajattelin kysyä kuinka moni omistaa tuon lehden ja miltä vuodelta ja mahtaako lehti olla arvokas?

En tiedä onko tälläisia keskusteluja jo enkä jaksa katsoa kaikkia sivuja missä on keskusteluja! Eli ei ole järkeä valittaa, että tälläisia keskusteluja on. :P

Kommentit (15)

Vierailija

Mulla on näköispainoksessa, vuodelta 2001 ja jostain -80- luvun alusta ja kaikki priimakuntoisina, mutta alkuperäisenä en oo ees nähnyt, mutta toisen koskaan ilmestyneen oon nähnyt ja hinta oli päätä huimaava.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sellainen maksaa maltaita, ja on vain harvoilla ja valituilla. Yleensäkään minä en usko, jos joku kehuskelee "ensimmäisellä akuankallaan". Minulla itselläni on näköispainos.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minulla on ehkä... ;( Minulla on näköispainos vuodelta 1981, ja toinen lehti, missä ei enää ole kansia... Onko kenelläkään 2001 vuoden näköispainosta ja 1981? Paperilaatu ja väritys minun omistamissani nimittäin erilainen. Joten jos joku omistaa molemmat, niin kertoisitteko mitä eroja löydätte niistä. Niin saan tietää kannettoman akkarini julkaisuvuodesn! (tiedä vaikka olisi vuodelta 1951) ;)

aku_99 - samana Rosa -fanina jo vuodesta 2009!

Vierailija

Minulla ei ole tuota ensimmäisen akkarin ensimmäistä painosta... mutta varmaankin jonkun vanhan sukulaisen vintiltä saattaisi löytyä. :D

Vierailija

Olisihan se kokelmieni helmi jos sen saisin olis kaikissa kehyksissä ja tollasissa. Haluisin muuten nähdä kuvan tuosta ensinmmäisestä lehdestä ankkafani98

Vierailija

Minä en omista kyseista lehteä, mutta olisi ain ainakin kiva nähdä/lukea.:[(Tarkoitan, harmi, etten ole lukenut.)

-Make

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat