(31d2fc2d-5ad1-4a7f-b6a8-7e58c461ff51) - 31d2fc2d-5ad1-4a7f-b6a8-7e58c461ff51

Vierailija

This thread contains comments for topic "31d2fc2d-5ad1-4a7f-b6a8-7e58c461ff51" (id=31d2fc2d-5ad1-4a7f-b6a8-7e58c461ff51) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tämän viikon akkari oli todella hyvä. Olin iloinen, kun huomasin, että ensimmäisen tarinan on piirtänyt Rodriques. Rodriques kuuluu lempipiirtäjiini. Parhaimmat niistä nimi väännelmistä oli 000 ja tohtori Joo ja sitten pakastettuni oli hyvä, naurattivat kovasti. Loppu oli aika tavallinen eli Aku pakenee johonkin kauas, mutta tarina oli tosi hyvä. Superhessu olet mitä syöt oli ihan hyvä, vaikka en paljonkaan tykkää Superhessusta. Kari Korhonen oli tehnyt hyvän käsikirjoituksen. Ja Feriolin piirrokset oli tosi hyvät. Aku Ankka metsän poika tahdon olla tarina oli tosi hyvä. Karhukopla tyhjätaskut oli ihan hyvä. Paras tarina tässä akkarissa on Aku Ankka ohjaajien aatelia tai sitten Aku Ankka metsän poika tahdon olla.

Vierailija

Tottahan se on, että Rodrigues on parantanut piirrustustaitojaan. En minäkään ennen kovin pitänyt Rodriguesin piirrosjäljestä, nyt minä tykkään. En ole tainnut katsoa yhtään Bond elokuvaa.

Vierailija

Olihan tuo johtosarja'Ohjaajien aatelia' oli tosi hyvä,varsinkin nimiväännökset olivat hauskoja.Oli myös kiva saada lehteen Superhessukin pitkästä aikaa mukaan,varsinkin Kari Korhosen käsikirjoittamana ! Myös metsään sijoittuva tarina oli aika koominen,kun vanhat metsänhoitajat joutuivat varhaiseläkkeelle. Myöskin Carlos Motan piirrokset olivat upeita.Lisää tuollaisia tarinoita Akkariin !!!

Vierailija

Kyllähän Rodriques on vähän kehittänyt piirostyyliään, mutta käsikirjoitukset eivät taas ole parhaimmasta päästä.

Vierailija

Ja taas hyvä artikkeli, että te osaatte. Olen samaa mieltä tästä Rodriques jutusta hän on parantanut piirrostaitojaan todella hyvin & olen ylpeä hänen saavutuksestaan! Tämä James Bond tarina kruunasi kaiken!

Vierailija

erittäin hyvä. rodriques on lempi piirtäjäni. laittakaa enemmän hänen tarinoita sivuille ja heivatkaa muut hirteen.

Vierailija

laittakaa pacoa vaan tulemaan lisää. Viime akkari oli hyvä mutta superhessu sarjakuva oli aika huono. Kiva kuitenkin nähdä että on niitä muitakin piirtäjiä kuin vicar ja kumppanit. Noel Van Hornin sarjoista en pidä niissä on liikaa tekstiä, eikä niissä paljoa tapahdukkaan. Että voisitte vähän miettiä mitä sinne laitatte.

Vierailija

Hyvä akkari niin kuin aina. Tykkäsin rodriquezin tarinasta erityisesti koska Rodriquez kuuluu minun lempipiirtäjiin. Bond väännösket olivat hauskoja kaikki mutta paras oli ehkä erittäin kalainen. Tarina oli yksi hauskimmista! Olet mitä syöt tarina oli ihan kohtalainen, eniten yllätyin kun Korhonen oli käsikirjoittanut ja Ferioli piirtänyt! Kaksi suosikkia nämäkin. Tarina oli aika tylsä eikä paljoa naurattanut. Korhosen käsikirjoitus oli kuitenkin ihan hyvää, siitä plussani. Metsän poika tahdot olla oli hauska vaikka Motasta en kauheasti välitäkkään. Ihan hyvä käsikirjoitus Gormilta vaikka en nimeä ole ennen kuullutkaan! Heh :). Tyhjätaskut oli lyhyt mutta todella hauska. Yksi hauskimmista karhukopla tarinoista. Kiitos myös hyvästä extrasta ja ekstran ekstrasta! Hyviä tarinoita kummassakin. Akkarin arvosanaksi sanoisin 9½, yksi parhaimmista loppuvuoden akkareista mitä on tullut. Voi olla että parhain on vielä tulematta!

Vierailija

Mun mielestä paras niistä väännöksistä oli se "Pakastettuni". Sai mut nauramaan. :) Carlos Motan tarina todellakin oli hyvä, tykkäsin kyllä. Ei Feriolikaan mikään ihan huono ollut, itse asiassa melko hyvä. Kari Korhonen ei kyllä liiemmin ole käsikirjoittanut Superhessu-tarinoita.

Vierailija

Ohjaajien aatelia - tarina oli lystikäs ja Aku yritti jatkaa ohjaajan työtä. Ensiksi hän pääsi lempisarjansa "Minuhe egyptiläinen" - elokuvan ohjaajaksi ja sitten tuli sama työ vastaan eri elokuvan ohjaajaksi. Superhessu tarina ei ollut kummoinen, vähän tylsäkin. :( Sitten päästiin korven miellyttävään rauhaan vuorelle josta ei päässyt pois kuin vain hevosella. Alastulo kannatti ilman hevostakin jos apuvälineitä ei ole. Sitä ei kannattanut kuitenkaan tehdä vuorella jossa muurahaiset elää.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat