Mikin uusi juhlakirja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko kukaan lukenut uutta Mikin juhlakirjaa?Kannattaako hankkia?Onko uusia sarjoja?Enta Roopen joulukirjat.Onko luettava?

Kommentit (9)

Vierailija

Mikin Juhlakirjaa en tuskin hanki, sillä se on aika kallis, koska alan olla nyt vähän tarkempi ostoksissa, koska milloin vain voi tulla lama. Kuka tietää... Mut Barksin joulukirjat olis ihan hauska hankkii. Voiko joku muuten kertoa mitä tarinoita niissä on, jos joku on lukenut sen.

Vierailija

Temer kirjoitti:Onko kukaan lukenut uutta Mikin juhlakirjaa?Kannattaako hankkia?Onko uusia sarjoja?Enta Roopen joulukirjat.Onko luettava?

Minä en ole lukenut mitään noista.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Minulla ei ole Mikin juhlakirjaa, maksaa tietääkseni melkein 60 euroa, saatan tosin olla täysin väärässäkin. Carl Barksin joulutarinakirjat tulee varmaan tilattua.

Vierailija

Touhula kirjoitti:Minulla ei ole Mikin juhlakirjaa, maksaa tietääkseni melkein 60 euroa, saatan tosin olla täysin väärässäkin. Carl Barksin joulutarinakirjat tulee varmaan tilattua.

Ei oo mullakaan. Ostan varmaaan molemmat Carl Barksin joulu -kirjatv vaikka hinta onkin yli 60€.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mikin juhlakirjaa en osta kun se on niin himputin kallis.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sitten kun ne on divarikamaa, niin ostan ne sitten sieltä!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat