Mikä näistä on paras?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Romano Scarpa, Daniel Branca, Vicar, Daan Jippes vai Paul Murry? Minun mielestä:

1.Daan Jippes

2.Paul Murry

3.Romano Scarpa

4.Vicar

5.Daniel Branca

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minun mielestäni järjestys on:

1.Daan Jippes

2.Romano Scarpa

3.Daniel Branca

4.Paul Murry

5.Vicar

Kaikki nuo ovat ihan hyviä piirtäjiä, Jippes jopa Top-10:ssäni.

Vierailija

Sanokaa mitä sanotte mutta nämä ovat todella minun parhaitani 1 .Romano Scarpa 2. Daan Jippes 3. Paul Murry 4. Vicar ja viimeisinpänä Daniel Branca. Itse pidän vain tuosta Jippesistä, Murrystä sekä Scarpasta mutta ehdoton suosikki yli muiden on Rosa.

Vierailija

Uskomatonta miten aliarvostettu Daniel Branca on. Ehkä kaikki täällä muistaa vain Brancan lopunaikojen surkean hutiloidun piirrosjäljen. Kukaan ei muista että silloin kun branca oli parhaimmillaan hän piirsi paremmin kuin kukaan muu. Hänen piirrokset olivat virheettömiä.

Tässä listani:

1.Daniel Branca (ylivoimaisesti paras aku-piirtäjä koskaan, jos ei oteta huomioon niitä lopunaikojen moderni taide sotku piirroksia)

2.Vicar (On myös nykyään paljon huonompi kuin ennen. Mutta parhaimmillaan hänkin oli loistava. Toisin kuin monen muun piirroksissa, Vicarin piirroksissa Aku oikeasti tuntuu Akulta.)

3.Romano Scarpa (toiseksi paras taskukirja piirtäjä koskaan)

4.Daan Jippes (Vähän yliarvostettu. Hän on hyvä silloin kun hän kopioi Barksin piirroksia, mutta kun hän piirtää omalla tyylillään sommitelmat muuttuu sotkuisiksi ja hahmot tyhmän näköisiksi.

5.Paul Murry (Sympaattinen piirrostyyli. Piirostaidoiltaan ei kuitenkaan yllä noiden muiden tasolle.)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Listani:

1.Vicar

2.Paul Murry

3.Daniel Branca

4.Daan Jippes

5.Romano Scarpa. Ps: Minusta Romano Scarpa on huonoimpien piirtäjien joukossa. Jokaisella on oma mielipide.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat