Hevoshullujen kiusaaminen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä voitte rauhassa jutella kyseisestä kirjoituksestani akupediasta

Kommentit (7)

Vierailija

tulikärpänen kirjoitti:Joo. Hevoshullujen kiusaaminen/syrjintä ei ole mukava juttu.<br />

Itse pidän hevosista. Entisessä koulussani eräs meidän luokkalaisemme sanoi näin:<br />

-Sä et voi olla hevoshullu,jos et tiedä mitään hevosista!!!!<br />

(Kyllä ihminen voi olla hevoshullu,vaikkei tietäisi niistä paljoa!!!)<br />

<br />

Eikö??

Tietenkin ihminen voi olla hevoshullu vaikkei tiedäkkään niistä mitään!!!!!!!!!!! Itse ratsastan ja myönnän olevani hevoshullu!:) Ihan sama vaikka olisit koirahullu. Hevoset ovat ihania, eikä hevoshulluissa ole MITÄÄN DISSATTAVAA (ihan vain tiedoksi niille jotka sitä mieltä ovat että niissä on jotain dissattavaa.)

Vierailija

Mielestäni hevoshullujen dissaaminen ja syrjintä on täysin kohtuudonta! Jokainen saa olla mitä haluaa olkoon hevoshullu tai mopo dikkari, siitä ei saa ihmistä syrjiä tai kiusata. Tuossa on mielipiteeni täysin selvänä ja yksinkertaisena ja perustella ei ehkä tarvi, kun asia on niin päivänselvä. Mutta voi kyllä kertoa, että vihaan hevosia, mutta en siltikään syrji hevoshulluja.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hanhihannu kirjoitti:Mielestäni hevoshullujen dissaaminen ja syrjintä on täysin kohtuudonta! Jokainen saa olla mitä haluaa olkoon hevoshullu tai mopo dikkari, siitä ei saa ihmistä syrjiä tai kiusata. Tuossa on mielipiteeni täysin selvänä ja yksinkertaisena ja perustella ei ehkä tarvi, kun asia on niin päivänselvä. Mutta voi kyllä kertoa, että vihaan hevosia, mutta en siltikään syrji hevoshulluja.

Hanhihannu, puhut asiaa! Tuota minäkin ajattelin... Meidän luokalla on monta hevoshullua, ihmettelen vain vähän, mutta dissaa tai kiusaa en! Monet meidän luokkalaiset ihmettelevät, että miten voi olla niin Aku Ankka-hullu, ;)kuin minä;), mutta kuten sanoit, ihmisten on tarkoitus olla erilaisia.:)

Vierailija

Niin, no en kyllä ymmärrä minkäänlaista kiusaamista. En heppahullujen, enkä keidenkään muidenkaan. Se on tyhmää touhua, josta ei muuta koidu kuin toiselle paha mieli.

Hanhihannu, olen kanssasi samaa mieltä, mutta kertoisitko, mistä tuo vihasi hevosia kohtaan johtuu? Joistain asioista ei välttämättä pidä, mutta se ei tarkoita, että vihaisi niitä. En kuitenkaan tarkoita, ettetkö oikeasti voisi vihata hevosia. Ihminen voi vihata mitä tahansa jos siihen vihaan on syy, muukin, kuin että esim. sattuu pitämään enemmän kaurapuurosta kuin ruishiutalepuurosta ja sen takia vihaa ruishiutalepuuroa. ; )

Vierailija

Joo. Hevoshullujen kiusaaminen/syrjintä ei ole mukava juttu.

Itse pidän hevosista. Entisessä koulussani eräs meidän luokkalaisemme sanoi näin:

-Sä et voi olla hevoshullu,jos et tiedä mitään hevosista!!!!

(Kyllä ihminen voi olla hevoshullu,vaikkei tietäisi niistä paljoa!!!)

Eikö??

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat