Syysloma. Siis kellä alkoi tänään syysloma? Entä mitä aijotte tehdä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin otsikko kertoo kaiken. Minulla alkoi syysloma tänään. Olen kipeä. :( Täytyy toivoa, että paranen lauantaiksi, jotta voin lähteä mummun ja ukin mökille. Tulemme sieltä ensiviikon perjantaina. Olen poissa koulusta 4 päivää. Kun olemme tulleet sieltä lähdemme kylpylään ja elokuvateatteriin.

Matkustatko sinä minnekkään?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

EPÅREILUA!!!!!!Kaikilla alkaa enen kuin meillä sillä mulla alkaa vasta ensviiikolla ja sitä on 23-26päivään.

Vierailija

Syysloma alkoi jo maanantaina...oli tarkoitus mennä ostamaan farkut ja muita vaatteita tänään, mutta en sitten jaksanutkaan.

Ehkä huomenna jaksais.

Vierailija

Meillä alkoi syysloma perjaatteessa eilen, sitten kun koulu loppui eli 14:50. Tänään siis eka kunnon lomapäivä!

Kääk! Harmi vain, on luvattu vain sadetta joka päivä, nyttenkin sataa aivan kaatamalla! Sateesta huolimatta olen ollut jo kaksi kertaa ajamassa mopolla, sen jälkeen olinkin aivan märkä ja kurassa. Sateella ei ole hauska ajaa mopoa, sillä vain kastuu. Ainoa hyvä asia on, että mopolla pääsee sutimaan mukavasti lehdillä, rengas vain pyörii tyhjää:D Syyslomalla en varmaan aio mennä minekkään, kotona siis varmastikkin olen, mopoilemassa, piirtämässä ja lukemassa...ja dataamassa hiukan enemmän kuin yleensä.

Vierailija

maikki kirjoitti:Niin otsikko kertoo kaiken. Minulla alkoi syysloma tänään. Olen kipeä. :( Täytyy toivoa, että paranen lauantaiksi, jotta voin lähteä mummun ja ukin mökille. Tulemme sieltä ensiviikon perjantaina. Olen poissa koulusta 4 päivää. Kun olemme tulleet sieltä lähdemme kylpylään ja elokuvateatteriin.<br /> mä en ainakaan mee minnekään olulaista kauemmas! HEE! asun siellä :D:o;D

Matkustatko sinä minnekkään?

Vierailija

noo olin Kylpylähotelli flamingnossa 3 päivää ja eilen ratsastamassa t

ja tänään lähden mammalle ja vaarille

Vierailija

Minusta otsikko ei kerro mitään. Sanooko se, kenellä alkoi syysloma, siis kertooko se esim. että: djlordilla ei ole alkanut syysloma vielä? En usko.

No varsinaisesti tänään oli ensimmäinen päivä, milloin ei kouluun tarvinnut mennä, mutta periaatteessa se alkoi jo eilen, klo 14:00 aikoihin.

Nyt niin en ole mitään eriskummallista tekemistä syyslomalle ole keksinyt, luultavasti olen kavereitten kanssa ulkona, dataan, nukun syön, laiskottelen yms. ... : )

Vierailija

Wattaa!? :O Kaikilla muillako on jo alkanut syysloma? Mulla alkaa vasta ensi viikolla, ja kestää koko viikon. Luulin, että syysloma on kaikkialla Suomessa samaan aikaan, mutta eipä ilmeisesti olekkaan. Itse menen luultavasti töihin syyslomaksi, jos pääsen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat