Mikä on lempikirjanne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin otsikko kertoo aiheen. Oma lempikirjani on muuten Taru sormusten herrasta trilogia. Tai sitten Potterit tai joku muu Tolkienin kirja. Entäs teidän?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ai niin ja myös Tolkienin Hobitti on loistava kirja mutta voiton vie ehkä sittenki Tolkienin Taru Sormusten Herrasta

Vierailija

Itse pidän upeasta Harry Potter sarjasta. Siinä on juoni kohdallaan ja mielikuvitusta käytetty upeaan tapaan. Lostava sarja ja kaikki kunnia menee tietenkin todelliselle taikurille J.K.Rowlingille! (Menikö nimi oikein?)

Vierailija

Aikas vaikee kyssä, no ootappas kun mietin... Ne ovat: lumiponi(marvi jalo),tuulitamma(marvijalo, jatkoa lumiponista),voikukkavarsa(jatkoa tuulitammasta) ja ruskaratsu(jatkoa voikukkavarsata, viimeinen osa)

Vierailija

Jonsku Ankka kirjoitti:Ööö.. Varmaankin Darren Shanin tekemä Vampyyrivuori tai joku Bengt Åke Crassin Lätkäjengi sarjasta. En muista miten kirjoitettiin tuo nimi..

Itsekin olen lukenut Darren Shanin kaikki kirjat jotka ovat ilmestyneet suomeksi. Hyviä kirjoja kaikki.

Vierailija

Minun lempikirjani on itketyssuon armoilla.(Merja Jalo) Se on niin hyvä,että olen lukenut se jo kuusi kertaa.:)

Vierailija

Lempikirjani on joku Harry Potter tai sitten joku Goosebumb tai nightmare room kirjoista. Tai ehkä sittenkin Vampyyrisiskoksista jompi kumpi tai Coraline Varjojen talossa. Tuli kyllä aika monta kirjaa, vaikka piti olla vaan lempikirja, mutta en tiedä mikä noista on lempikirjani, kaikki on yhtä hyviä. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat