AA:n Satasivuiset 14 Joulu paketissa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Huomasin sellasen viikon vieras kisasta. Aion ostaa sen ennen pitkää. Ostatteko te sen?

Sivut

Kommentit (27)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä sen ostan, vaikka satasivuiset ovatkin aika surkeita julkaisuja... En ole vielä ostanut edes edellistä, mutta kyllä nuo tulen ostamaan, varmaan messuilta.:)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Enpä kyllä tiedä. Satasivuisia on minulla sellainen määrä kuin nolla. Kyseisessä satasivuisessa (siis 14) on tarina, jossa Mikki ja Minni seikkailee Suomen Lapissa. Pitäiskö kumminki ostaa???;)

Vierailija

Susannan viesti taisi olla avaruuteen.

Asiaan:Aion ostaa en ole siis vielä ostanut, on pari muutakin uutuutta ostamatta.:D

Vierailija

No joo, enpä tiedä, kn en omista ainuttakaan satasivuista, mutta olishan se kiva voittaa viikon vieras -kilpailusta.

Vierailija

Tuskin, sillä mulla on vaan eka, vaikka voisinkin hankkia ne loputkin kun tiedän yhen paikan missä on kaikki.

Vierailija

tässä meolmme ot ko näky jos laitat silmälasit se autaa jos laitat jo ko ymmärsitkö jos sinä olet menosa kappan sisun silmälasit tippu osta uus jos

En ole ostanut sitä. Lainasin sen kirjastosta ja se oli todella hyvä (Oli tyhmää etten ostanut sitä). Voiko sitä olla vielä jossain myynnissä?? Olisi kiva jos joku tietäisi myydänkö sitä ja kertoisi minulle.

Kiitos!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat