Naruto-manga?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka lukee Naruto-mangaa? Minä en vielä, mutt katselen silloin tällöin sieltä youtubesta videoita, yleensä Naruhinaa.

Kommentit (8)

Vierailija

En ole Naruto-mangasta ikinä kuullutkaan, enkä kyllä yleensä hirmuisesti mistään mangasta. Ainot manga joka on tuttua ovat nämä televisiossa näytettävät Pokemòn ja Hamtaro, niitäkin katson vain erittäin harvoin.

Ps. Onko tuo Shiba Inu jokin mangahahmo? Kuulostaa ainakin;)

Vierailija

Minä en ole kiinnostunut mangasta enkä mistään muustakaan sellaisesta ollenkaan. En ymmärrä, miten joku voi olla niin kauhea Japani-hullu. Kaverinikin on kauhea manga-hullu. En tiedä koko Naruto-mangasta yhtään mitään, enkä minä kyllä haluakaan. Ei millään pahalla manga-fanit, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija

Jos vähän vaivaa viitsii nähdä, löytyy kyllä manga-topic, ettei tarvitse uutta tehdä. Joten tästä lähin kaikki manga-jutustelu sinne yhteen topaan, ettei koko pulinat täyty näistä sadoista samanlaisista aiheista, jookosta?

Sen verran vielä, että en siis Narutoa lue, vaikkakin kyllä muuta mangaa. Naruto-(pila)videoita tosin joskus YouTubesta katselen.

Frodo95: Shiba on koirarotu. Koska se on japanilainen rotu, sen nimi kirjoitetaan joskus japanilaisittain shiba inu (inu on japania, ja tarkoittaa koiraa)

Vierailija

Mä luen ja omistan yli kakskyt kirjaa, dvd boxin ja Naruto ultimateninja 5 pelin. Miks katot you tubesta?? kato mielummin Narutogetistä. ja jos oot ruvennu lukee, ni käyppä tällä sivulla: www.naruto.fi se on täynnä Naruto faneja XD

Tervetuloa manga hörhöjen joukkoon :D

Vierailija

Mä en ole kuullukkaat sellaisesta mangasta! Ainoa manga jota olen lukenut on soturikissat manga joka ei oikeastaan edes ole kunnon mangaa jos sitä kunnolla ajattelee...Minusta myös mangan lukemistyyli on sekava. Aloitetaan takaa ja silleen...Kaks mun kamua piirtää mangaa. Musta mangan piirtämis tyyli on ihan OK koska jotkin hahmot on ihan hiemonkin näköisiä. Mutta silti täytyy myöntää että ei kiinnosta mangat yhtään.

Minäkin vähän ihmettelen miten jotkut voi olla niin Japani hulluja että pukeutuvat jopa sen mukaisesti...

~von ankka, matkalla kohti tuhannetta viestiä~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat