millon yleensa kayt aku ankan nettisivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kiinnostaisi tietaa...heh heh.........

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Miksi ihmeessä hyvinkin osaava kirjoittva leidi kirjoittaa todella virheellisesti, vaikka Sami jo huomautti asiasta? Ne kirjoitus säänöt taitaakin olla plutossa...

Mutta asiaan, olen täällä milloin olen. Joskus enemmän ja vähemmän. Yleensä käyn täällä koulun jälkeen ja hieman illemmalla, mutta en aina edes kirjoita tänne yhtäkään viestiä päivässä. Mutta useinmiten kirjoitan. Viikonloppuisin olen vähän enemmän paitsi tänään, kun on juhlat päivällä. Myös joskus olen mummolassa yms. muualla missä ei ole tietokonetta.

Vierailija

Missäs on teitin kirjoitussäännöt? Taitavat olla jossain Timbuktun perukoilla... Sellaisen käsityksen saa, kun lukee viestiäsi. Kannattaa kuitenkin kaivaa ne sieltä, niin tekstistä saa paremmin selkoa, ja muuta joka tähän liittyy.

Yleensä arkisin tulen tänne joskus 16:00 ja 17:00 välillä. Viikonloppuisin joskus samoihin aikoihin, tai aamulla noin klo 10:00 aikoihin.

Kitkat, kun tämä on kysymysmuodossa olevat topic, voisit jo omassa aloitusviestissäsi, vastata kysymykseen, omalta kannaltasi, jos nyt ollenkaan aiot vastata. Silloin sinun ei tarvitsisi erikseen kirjoitaa vastausta, kun se olisi jo heti ensimmäisenä.

Vierailija

Krooh... Pyyh... Krooh... Pyyh... Krooh... Pyyh... Krooh... Pyyh... Krooh... Pyyh... Krooh... Pyyh... Käyn täällä aina! Sinun kielellä: Kaun aina taalla! Yea!

Vierailija

Käyn täällä silloin kun on aikaa. Ja tämä keskustelu kuuluisi aku ankan nettsivu foorumiin ei pulinoihin.

Vierailija

kitkat kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Missäs on teitin kirjoitussäännöt? Taitavat olla jossain Timbuktun perukoilla... Sellaisen käsityksen saa, kun lukee viestiäsi. Kannattaa kuitenkin kaivaa ne sieltä, niin tekstistä saa paremmin selkoa, ja muuta joka tähän liittyy.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Yleensä arkisin tulen tänne joskus 16:00 ja 17:00 välillä. Viikonloppuisin joskus samoihin aikoihin, tai aamulla noin klo 10:00 aikoihin.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Kitkat, kun tämä on kysymysmuodossa olevat topic, voisit jo omassa aloitusviestissäsi, vastata kysymykseen, omalta kannaltasi, jos nyt ollenkaan aiot vastata. Silloin sinun ei tarvitsisi erikseen kirjoitaa vastausta, kun se olisi jo heti ensimmäisenä.[/

Ööh, vastasit viestiini, mutta et kirjoittanut mitään... ? Järkevää.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Missäs on teitin kirjoitussäännöt? Taitavat olla jossain Timbuktun perukoilla... Sellaisen käsityksen saa, kun lukee viestiäsi. Kannattaa kuitenkin kaivaa ne sieltä, niin tekstistä saa paremmin selkoa, ja muuta joka tähän liittyy.<br />

<br />

Yleensä arkisin tulen tänne joskus 16:00 ja 17:00 välillä. Viikonloppuisin joskus samoihin aikoihin, tai aamulla noin klo 10:00 aikoihin.<br />

<br />

Kitkat, kun tämä on kysymysmuodossa olevat topic, voisit jo omassa aloitusviestissäsi, vastata kysymykseen, omalta kannaltasi, jos nyt ollenkaan aiot vastata. Silloin sinun ei tarvitsisi erikseen kirjoitaa vastausta, kun se olisi jo heti ensimmäisenä.[/

Vierailija

painoin vahingossa väärää nappulaa,ja kone lähetti vahingossa väärän viestin.mutta täältä tulee vastaus Sami-96:käyn aku ankan nettisivuilla yleensä joka toinen päivä,15-18 välisenä aikana. ja Sami-96 siihen kirjoitussääntöjuttuun vastaus: minulla on 2 tietokonetta,ja toinen on englanninkielinen,ja käytin sitä otsikon kirjoittamiseen.siksi siinä on aat äänä.

Vierailija

kitkat kirjoitti:painoin vahingossa väärää nappulaa,ja kone lähetti vahingossa väärän viestin.mutta täältä tulee vastaus Sami-96:käyn aku ankan nettisivuilla yleensä joka toinen päivä,15-18 välisenä aikana. ja Sami-96 siihen kirjoitussääntöjuttuun vastaus: minulla on 2 tietokonetta,ja toinen on englanninkielinen,ja käytin sitä otsikon kirjoittamiseen.siksi siinä on aat äänä.

No, syy "aat äänä" -juttuun on selvä, mutat käytä mieluummin sitä suomenkielistä konetta... Ja jos et huomanut, siinä on muitakin kirjoitusvirheitä, myös tuossa vastausviestissä, joskus niitä tulee, mutta tuossahan niitä on tooooosi paljon... :^/

Aape
Seuraa 
Liittynyt5.7.2010

Aika usein. Olen kohtalaisen paljon koneella, ja silloin käytän Ankkaa. Muita lempisivustojani ovat Wikipedia, VisitNorwayn pelit ja Worldsnooker.

-Aape-

Vierailija

No olen täällä yleensä siinä 18-21 välisenä aikana yhden tunnin. En nähkääs saa olla koneella, kuin tunnin päivässä...

Mutta eikö tästä aiheesta ole mitään muuta topaa? Olisit tietenkin voinut kysyä tätä myös Offissa. Mutta jos nyt välttämättä tahdoit tehdä tämän topan, niin olisit edes tarkistanut kirjoitusvirheet ja aloiusviestissä olisit voinut kertoa omista täällä olo ajoistasi, yms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat