Mummo Ankan maatilan koko ja eläin määrä ym.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko Mummo Ankka aina ollut maaseudun tyttöjä ja kuuluuko hän martta toimintaan? Paljonko Mummolla on lypsylehmiä tai karjaa? Kuinka pitkä matka on Aku Ankan/Ankkalinnasta Mummon maatilan luo? Eikös Mummo osallistunut piirakka kilpailuun ja lehmän kauneuskilpailuun sekä Hansu syönti kilpailuun?

Kommentit (5)

Vierailija

Mummon elukoiden määrää on melkein mahdoton laskea, koska elukoiden nimet ja määrä vaihtelevat vähän väliä. Milloin on Kanerva kana ja milloin mikä. Akun luota Mummolle taitaa olla matkaa kilometrejä, muttei tarkkaa määrää taida olla. Juu onhan Hansu osallistunut milloin mihinkin kilpailuihin. Milloin kakun ahmimiseen ja räiskäleiden mässyttämiseen. :D

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Hansu on osallistunu ainaki johonki syömiskilpailuun. Muute MaD sulle ois yks kysymys tuolla pulinat osastolla. Se on siinä keskustelussa jonka mä oon tehny ja otsikossa on elvästi että käyttäjille on kysymys.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Minulla ei ole paljon tietoa Mummon lapsuudesta, karjan määrästä tai välimatkasta Akun luo, mutta kyllä Mummo on osallistunut piirakanteko- ja Hansu piirakansyöntikilpailuun.

Vierailija

Eläinten määrä vaihtelee ja voisin kuvitella että Ankkalinnan keskustasta on maalle matkaa parikymmentä kilometriä. Kyllä, he ovat mm. osallistuneet moniin kilpailuihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat