Mitä keräilette?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa keräilettekö vaikkapa postimerkkejä, tarroja vai kenties jotakin Aku Ankkaan liittyvää? (Melko harvinaista :D) :)

Kommentit (11)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

KJeräilen Akujulkaisuista taskaria, akkaria, mini-taskari, Ropsua, ekstraa, teemaa, kovakantisia ja (nykyään harvemmin) satasivuisia, jumboja, aikakoneita sun muuta Akulukemista.

Vierailija

Mä keräilen Taskukirjoja,Aku Ankkoja,Roope Setiä,Ankantekijöitä,Minitaskareita,kovakantisii en sit muista mitä muuta keräilen paitsi keräilen kyl pullon korkkei mul on niit ehkä noin 50 000 .

Vierailija

no ennen keräsin taskareita lehtiä ja roope-setää mutta ne vie niin paljon tilaa että nyt kerään kaikkia rosan ja barksin kovakantisia julkaisuja!!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä kerään Aku Ankkaa, tasukirjoja, lehtiä, Roope-Setiä, Satasivusia, kovakantisia ja Mikin dekkari pokkarista mulla on kaikki.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Keräilen Aku Ankka-lehtiä (yksi viikossa tulee kotiin), Taskukirjoja ja sitten muita mihin riittää rahat. Ja Aku Ankan ulkopuolelta jääkiekko- ja jalkapallo-kortteja.

Vierailija

___Aku Ankka___ kirjoitti:Mä kerään Aku Ankkaa, tasukirjoja, lehtiä, Roope-Setiä, Satasivusia, kovakantisia ja Mikin dekkari pokkarista mulla on kaikki.

Samoja julkaisuja minäkin keräilen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat