Puhelimenne

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minkälainen teidän puhelimenne on? Nokia? Puna/hopea? Kameralla vai ei? Netillä? Läppäri? Tänne mahtuvat kaikenlaiset puhelimet. :D

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Make kirjoitti:Mulla on Nokia 6085. Se on musta läppäri, jossa on kamera, bluetooth ja netti.

Mullakin on Nokian 6085,paitsi että mulla ei netti toimi,ja mun känny on muutenkin ihan romu.

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:Nokia 3110 classic. Musta. (Ei läppäri) Ihan perus puhelin, kestävä, akkukesto on hyvä. Kamaera on, vaikken sillä parjon räpsi, muuta kun taustakuvat. Järkkärillä tulee pikkusen parempia kuvia ; )

Mulla on sama :s

Vierailija

nokia6300. ihan hyvä, 2mp kamera, 2gt muistikortti, 35 pelii(oon vähä lataiillu). mitäs muuta... ainii värinäyttö(yllätys) ja blue tooth löytyy, että semmosta

Vierailija

joo mulla ois puna-musta Nokia 5310 XpertMusic jossa on mummuassa 2megabixelin kamera uusin bluetooth ja siinä on netti mutta en käytä sitä

Vierailija

Ööh, minulla on tälläinen sini-hopea Nokia 3310, ensimmäisiä puhelimia jotka painoi alle 2kg... Ei ole nettiä, ei mitään ihmeellistä, sillä pystyy soittaa, vastata puheluun, ja lähettää tekstiviestejä...

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla on valeensini-tummansinien noiki 2626. Siinä on huono netti ei kameraa siinä ei oo paljo muistii,aidot soitti äänet ja siinä on pelejä. Ai nii sillä voi äänittää minuutin ajan.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat