Mitä mieltä olette Maija Vilkkumaan uudesta levystä??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestäni se on tosi hyvä ja aion ostaa sen. Vastaa kysymykseeni.:):)=)

Kommentit (15)

Vierailija

Koska en pidä Maija Vilkkumaan tähän asti kuulemistani lauluista, niin en varmaan pidä uudesta levystäkään.

Vierailija

No mistä minä sen tiedän! En ole kuullutkaan että se uuden levyn julkaisee, mutta jos se on saman laista kuin muutkin Vilkkumaan laulut, sanoisin että: ei huonoa, ei hyvää vaan jotain siitä välistä.

Vierailija

emma.97 kirjoitti:Ei se oo samanlaista,kuin ennen:)

En usko että yksi laulaja vaihtaa laulamansa musiikkityylin ykskaks ihan toisne tyyliseen, pidän "rauhallisesta" musiikista, tavallaan on Vilkkumaakin sellaista mutta... Se vain ei oikein iske... Jotenkin vaan en pidä...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Sami-96 kirjoitti:pidän "rauhallisesta" musiikista

Niin minäkin.

Maija vilkkumaasta puhuen...

Blööööööööööörk!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Juu, olen joskus pitänyt maijasta, mutta en enää, ainakaan kovin paljoa. En aio ostaa uutta levyä, mutta toivotaan että tänne ilmestyy joku joka on ostanut levyn. Minulla on vain yksi levy. Haluaisin kyllä yhden sinkun häneltä, harmi että se on jo niin vanha, ettei sitä enää myydä. :@

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Oliko aivan pakko nostaa tälläinen 1,5 vuotta vanha topic! Käyttäkää vähän järkeänne! Ei ole mitään järkeä nostaa näin vanhoja topiceja. Vielä kaiken lisäksi näin huonoa topicia!

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Re:Mitä mieltä olette Maija Vilkkumaan uudesta levystä??

Sohvaperuna - 23.01.10 07:41 (ID 448664) Oliko aivan pakko nostaa tälläinen 1,5 vuotta vanha topic! Käyttäkää vähän järkeänne! Ei ole mitään järkeä nostaa näin vanhoja topiceja. Vielä kaiken lisäksi näin huonoa topicia!

Hyödyllisen ja järkevän topicin nostaminen juuri on järkevää, mutta tämän kaltaisen topicin nosto ei ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat