Jalkapallon MM-karsinnat

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eli tässä keskustelussa voi siis keskustella ja "vaihtaa mielipidettä" vapaati nyt käynnissä olevista jalkapallon

MM-karsinnista. Suomen joukkueen näkökulmasta tai ihan vaan yleisesti että seuraako niitä jne.

Itse kyllä seuraan niitä aika tarkkaan, erityisesti Suomen pelejä, vaikka tosin vain aina radiosta kuunnellen. Toisin kuin vielä ehkä edellisistä MM-karsinnoista, niin omasta mielestäni nyt Suomella olisi jopa realistiset mahdollisuudet päästä MM-kisoihin.

Ainakin, mikäli Suomi jatkaa siitä mihin jäi EM-karsinnoissa. :) ;)

Yleisesti ottaen karsintojen positiivisimmat yllättäjät ovat olleet Montenegro, Makedonia ja Liettua. Sitä vastoin negatiivisimmat yllättäjät ovat olleet Norja ja Tshekki.

Ps. Äänestys:

Kuka uskoo Suomen selviytyvän vuoden 2010 jalkapallon MM-kisoihin?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Saattaa päästä jatkoonkin,Suomi on pelannut nyt niin hyvin,että ei MM-kisoihin pääseminenkään olisi mahdotonta...

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olenko minä muka ruma? kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Joko azeripeli meni ohi. Minulla taisi mennä tulos ohi? Mikä se oli? Hämärä muistikuva on, että se olisi ollut 2-1 Suomen hyväksi (of course). Ketäs vastaan Suomi muuten pelaa seuraavaksi ja koska. Seurailen vain sivusilmällä futista, eli osa tiedoista saattaa livahtaa ohi silmien.

<br />

Suomi voitti Azerbaidzanin 1-0 Forssellin rangaistuspotkumaalilla. Olin itse katsomassa paikan päällä. Jos en väärin muista niin Suomi pelaa seuraavaksi Walesia vastaan keväällä.

Jep! Seuraava peli on vieras-ottelu Walesia vastaan 28.3. Uskon, että Suomi tuolloin voittaa, vaikkei se varmasti ihan helpolla tule (se voitto).

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:

Olenko minä muka ruma? kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Joko azeripeli meni ohi. Minulla taisi mennä tulos ohi? Mikä se oli? Hämärä muistikuva on, että se olisi ollut 2-1 Suomen hyväksi (of course). Ketäs vastaan Suomi muuten pelaa seuraavaksi ja koska. Seurailen vain sivusilmällä futista, eli osa tiedoista saattaa livahtaa ohi silmien.

&lt;br /&gt;<br />

Suomi voitti Azerbaidzanin 1-0 Forssellin rangaistuspotkumaalilla. Olin itse katsomassa paikan päällä. Jos en väärin muista niin Suomi pelaa seuraavaksi Walesia vastaan keväällä.

<br />

Jep! Seuraava peli on vieras-ottelu Walesia vastaan 28.3. Uskon, että Suomi tuolloin voittaa, vaikkei se varmasti ihan helpolla tule (se voitto).

Wales on kova joukkue, pärjännyt muita joukkueita vastaan hyvin.

Vierailija

Niin...Kaksi maalia Venäjää vastaan mutta hävittiin 3-0.Surkea peli!No,Saksaa vastaan aivan loistava venyminen tasapeliin.Azerbaizhania vastaan painostettiin niin kauan,kun tuli pilkku.Forssel veti sisään ja voitto oli meidän.Sen jälkeen kun Forssel oli vetänyt sisään me ei enää oikein hyökätty.Kuitenkin voitto!

Niin niistä MM-kisoista.Vaikeaa se on päästä sinne kun Saksa ja Venäjä on samassa lohkossa.Myös Wales voi aiheutaa pikkaisia ongelmia.Siihen pitää vaan uskoa!Suomi MM-kisoihin!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Joko azeripeli meni ohi. Minulla taisi mennä tulos ohi? Mikä se oli? Hämärä muistikuva on, että se olisi ollut 2-1 Suomen hyväksi (of course). Ketäs vastaan Suomi muuten pelaa seuraavaksi ja koska. Seurailen vain sivusilmällä futista, eli osa tiedoista saattaa livahtaa ohi silmien.

Vierailija

Vierailija

Venäjää vastaan Suomi oli surkea. Se on tosiasia mutta kuitenkin Suomi osoitti Saksa pelissä että Suomi pystyy taistelemaan maailman parhaita joukkueita vastaan. Suomi voittaa Walesin 2-1 ja suomen maalit tekee Forssell ja Roman Eremenko. MYös viime EM-karsinnoissa Suomi osoitti taistelukykynsä pelaamalla kotona 0-0 tasurin ja vieraissa hävisi vain 1-0. Suomi ansaitsisi paikan MM tai EM kisoissa. Uskon edelleen että Venäjä kaatuu Olympiastadionilla ja Saksaa vastaan pelataan 1-1 tasuri vieraissa. Suomi jatkoon!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Suomi jatkoon, Suomi jatkoon, Suomi jatkoon! Pitäähän sen joskus toteutua, että Suomi olisi vihdoinkin arvokisoissa. Suomi jatkoon, Suomi jatkoon...

Joo Suomi jatkoon! Venäjä viimeiseksi!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jalkapallon MM-karsinnat ovat siis (tietysti) talvitauolla tällä hetkellä, mutta ne jatkuvat sitten taas ensi vuoden maaliskuussa. Suomen osalta seuraava peli on, kuten jo todettua, Walesia vastaan! Tämä kyseinen ottelu pelataan 28.3.2009. Toivotaan Suomelta voittoa.

Vierailija

Suomi vaan mukaan MM-kisoihin! Veikkaan että Saksa suoraan kisoihin Suomi jatkokarsintaan minkä kautta kisoihin. :)

Vierailija

Kerrankin joku älykäs keskustelun aihe. Hyvä donald-91!

Niin... Ei sinne MM:meihin omia maaleja tekemällä pääse. Nojoo, leikki leikkinä. Olihan niissä omareissa mukana rutkasti huonoa tuuria.

Meiltä puuttuu oma Zlatan Ibrahimovic, pelaaja joka tekisi tarvittavat maalit vaikka väkisin. Onhan Miklu kova pelimies, mutta ei kumminkaan sellainen maalinsylkiä. Tintistä nyt puhumattakaan. Olisihan se hyvä saada A.Eremenko takaisin kehiin.

Onhan sitä pakko uskoa ja toivoa, että Suomi kisoihin pääsisi. Vaikeaa se kyllä tulee olemaan. Hyvin vaikeaa. Katsotaan miten suomenpojan käy.

Rauha, Tasa-arvo, Rakkaus, Jalkapallo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat