Joulu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joulu tulee! En malta odottaa! Tahtoisin sen Canonin kompaktikameran. Kertokaapa vaikka mitä te tahdotte lahjaksi? Mitä teette Jouluna? Tai mokä on lempi jouluruokanne? Oma on se kinkku

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Muutama lahja jonka haluaisin Joululahjaksi:

AA Satasivuiset 14

Jumbo 15

Joulukuun Taskari

Lego Indiana Jones ja Batman Playstation 2 Pelit

Minitaskari 5

Joululahjaraha 120 e

Limonaatia, Makeisia, Roskaruokaa

Villasukat, jotka on kutonut oma rakas mummani

Venom-Ukkoja

Star Wars The Revenge of the sith Pleikkapeli

Jne...

Parasta joulussa:

60 %: Lahjat

10 %: Kuusen korsitelu

30 %: Koko suku lähellä.

Hyvää yötä! Ja hyvää joulunodotusta..

Vierailija

Lempiruokani on lanttulaatikko.Lahjaksi toivon lahjaksi nämä asiat: Aku Ankan taskukirjan,Harry Potter ja Feeniksin kilta elokuvan,The Simpsons Movie elokuvan...

Vierailija

Haluaisin lahjaksi Rock Band 2(tai 1)Playstation 2:selle.Se kyllä maksaa soittimien kanssa jotain 150 euroo niin jos haluan sen niin en saa muita joululahjoja...Elikkä aika vaikea päätös.Tykkään kinkusta ja kalkkunasta ja pidän myös kotikaljasta.

Vierailija

Haluasin joululahjaksi littlestpetshop-pelin Wii:lle... (Yhdestä sivustosta näin että sellainen peli on tullut kauppoihin:D)Haluaisin myös Nintendo ds:än... Jouluruuasta en tiedä mikä on mun lempari...

Vierailija

nindendo DS ois kiva ja sitä oon pyytäny ja toivon kummeilta ja muilta sukulaisilta DonRosan kovakantisia julkaisuja ja pitää ostaa vanhemmille ja muille jotain pientä kivaa.ja onhan se mukavaa viettää joulua perheen ja kavereitten seurassa

paras joulu herkku/juoma mitä tulee syötyä on totta kai vanha kunnon kinkku ja glöki ja kyllä ne laatikotkin maistuu ja piparit sun muut tortut

Vierailija

ja jotain muuta hyödyllistä on aina mukava saada kuten uusia vaatteita tai omaan harrastukseeni liittyvää tavaraa

Vierailija

Nnnnnno... Joulu-lahjoja en ole vielä päättänyt, mutta jos joulun alla tulee joku Aku Ankan juhla-kirja niin "joulupukki tuo" luultavasti ainakin semmoisen. Paras joulu-ruoka/juoma on ehkä kinkku tai glögi.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minä tahtoisin sen nintendo wiin ja wiisportsin. Minun vanhempani ovat sanoneet että jos olen tosi kiltisti, niin minä voin saada sen nintendo wiin ja wiisportsin. Meille kutsutaan joka joulu minun mummu ja eno. Minun lempijouluruokani on kinkku.

Vierailija

Minulla ei ole mitään lahjatoivomuksia...Yleensä jos tarvitsen jotain tavaraa niin minun pitää hankkia siihen tarvittavat rahat yksin ja silleeeen...

En odota joulua niin suurella innolla kuin ennen.

Mukavinta joulussa on perheen yhdessäolo.

Paras jouluruoka mitä meillä päin syödään on: Karjalanpaisti joka on karjalainen perinneruoka, alun perin nimeltään ruukkupaisti, uunipaisti tai pätsiliha. Karjala-etuliitteen ruoka sai levitessään koko maahan sotien jälkeen evakkojen mukana.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu, kyllä joulua aina odottaa! Joululahjaksi varmaankin (kumma kyllä) toivon akkareita. (Katsotaan, onko messujen jälkeen puuttuvia...;))Niin, joulussa on myös hauskaa yhdessä olo, parasta jouluruokaa on ehkä kinkku. Graavilohikin on hyvää, laatikoista puhumattakaan! Ai niin. Yksi tärkeimmistä... Siirappipiparit!: ) Ne maistuisivat aina! :D

Vierailija

Nam, joulukinkkua, joulu pipareita, namskis! Joululahjoista en oikein tiedä, vielä ainakaan. Muuten, nyt ensiviikon torstaina me mennään kirjamessuille Helsingin messukeskukseen, tulee piitkä 500km:än matka... Katsoa vaikka, mitä kaikkea sieltä mukaan tulee... : ) Meille tulee jouluna aina melkein koko suku, mummo, ukki, serkut, tädit, sedät yms. Nyt tuli joulua kamala hinku...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat