Ankkojen Idols

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä Ankkojen Idolssin juontaja djduc!!! Aplodeja, aplodeja!!! Homman nimi on tämä: minä, djduck annan ehdokaslistan ankoista, jotka haluavat päästä Ankkojen Idolssin finaaliin. Teidän tehtävänne on äänestää mieleisintä laulajaa jatkoon. Käyn katsomassa 26.10 keitä kolmea on äänestetty eniten. Niitä kolmea, joita on äänestetty eniten, pääsee finaaliin. Finaaliin pääsijöitä aletaan taas äänestämään. Katson ketä finalistia on äänestetty eniten 2.11 ja julistan hänet voittajaksi. Keksikää myös toki lauluja, joita ehdokkaat voisivat laulaa teatteriviikonloppuna.

Tässä ehdokaslista:;

Jaakko Hanhinen, Mirja Näpsäkkä, Daniel Hanhela, Wellu Von Ankka, Jonsku Ankka, Jokke Mäntylä, Sami MacDucky, Koop Ankkala.

Jos aiotte kirjoittaa: "Turha keskustelu." älkää kirjoittako tänne. Tämä kyllä on minustakin turha keskustelu, mutta kirjoitin tämän vain huvin vuoksi. Kannattaa lukea säännöt.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

djduck kirjoitti:

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Turhuus... Olen ainoa joka sanoo tätä ''turhaksi''. Noo ääneni saa Jonsku Ankka. Tylsä, ruma ja epäreilu aihe on laiton. Turha aihe (ei pahalla djduck).

Kyllä tämäkin on minusta turha aihe, ellet lukenut koko viestiä.

jep t u r h a a

Vierailija

Sami MacDucky voittoon! (ehheh, ne jotka tietää minun kokonimeni alkaisi varmasti nauraa tätä keskustelua lukiessa...) ; )

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:Turhuus... Olen ainoa joka sanoo tätä ''turhaksi''. Noo ääneni saa Jonsku Ankka. Tylsä, ruma ja epäreilu aihe on laiton. Turha aihe (ei pahalla djduck).

Kyllä tämäkin on minusta turha aihe, ellet lukenut koko viestiä.

Vierailija

Ääniänne ei hyväksytä enää! Laskin äänet, jotka tulivat näin:

Wellu: 6 ääntä

Sami: 8 ääntä

Jonsku: 10 ääntä

Daniel: 2 ääntä

Eli jatkoon pääsevät; Jonsku, Sami ja Wellu! Aplodeja! Aplodeja!

Vierailija

Älä nyt aina väitä toisten aiheita turhiksi! Itsekin teet turhia aiheita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat